Πως ξεκίνησε η ιδέα για το Super Mario Bros. Wonder
Σε μια συνέντευξη της Nintendo με τους Developer του Super Mario Bros. Wonder μάθαμε πως ξεκίνησε η βασική ιδέα του παιχνιδιού. Στο Ask the Developer Vol. 11 λοιπόν οι developer του παιχνιδιού ρωτήθηκαν:
Η συστροφή και η κάμψη των σωλήνων είναι σίγουρα πράγματα που δεν έχουμε δει σε προηγούμενα παιχνίδια Super Mario. Έτσι ξεκίνησε η ιδέα του Super Mario Bros. Wonder;
Mouri: Ναι. Δημιουργήσαμε πολλά πρωτότυπα και μόλις ανακαλύψαμε τελικά τον «πυρήνα» αυτού του παιχνιδιού, η ομάδα έγινε πιο σίγουρη και άρχισε να προχωράει. Αυτή είναι μια μάλλον δραστική προσέγγιση, αλλά πρώτα, πρέπει να τα φτάσουμε όλα στα άκρα. Εάν πιστεύουμε ότι το έχουμε παρατραβήξει, μπορούμε να κάνουμε προσαρμογές αργότερα.
Kondo: Είχα και εγώ πολλές προτάσεις στις συναντήσεις ανταλλαγής ιδεών. Για παράδειγμα μοιράστηκα την ιδέα ενός φυσικού μεγέθους, live-action Mario που βουίζει μαζί με τη μουσική υπόκρουση καθώς προχωράει. Όταν πηδά, θα λέει στον εαυτό του, “Boing!” … Η ιδέα όμως δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ…. Ένιωσα ότι έπρεπε να πρωτοστατήσω για να πάω το Super Mario Bros. Wonder στα άκρα. (Όλοι γελούν)
Ίσως ένας Mario, σε φυσικό μέγεθος να ήταν ένα πολύ μεγάλο βήμα. Αλλά μπορώ να καταλάβω πως αναπτήξατε το παιχνίδι μέσω της τεχνικής δοκιμής και λάθους. Ωστόσο, αν παίρνατε μια ιδέα και την παρατραβούσατε, θα μπορούσε να σπάσει τα πρότυπα που έχετε καθιερώσει με την πάροδο του χρόνου για τον κόσμο των παιχνιδιών 2D Mario. Δεν ήταν αυτό μια ανησυχία από την καλλιτεχνική σκοπιά;
Sato: Ναι, υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις από τους κανόνες του κόσμου του Mario που έχουμε δει στο παρελθόν. Για παράδειγμα, όλοι γνωρίζουμε ότι οι σωλήνες είναι συμπαγείς, επομένως είμαστε σίγουροι ότι τα καβούκια που κλωτσάμε θα αναπηδήσουν αν χτυπήσουν έναν. Γνωρίζουμε επίσης ότι μπορούμε να πηδήξουμε με ασφάλεια σε σωλήνες. Η διατήρηση αυτού του αισθήματος εμπιστοσύνης σε ένα παιχνίδι 2D Mario με πλάγια κύλιση ήταν ζωτικής σημασίας.
.
Μετά ήρθε η ιδέα της συστροφής και της κάμψης σωλήνων για το Super Mario Bros. Wonder…
Sato: Ναι. Αλλά δεν θέλαμε να εγκαταλείψουμε μια ιδέα για την οποία οι άνθρωποι είχαν ξοδέψει πολλή ενέργεια, μόνο και μόνο επειδή δεν ταίριαζε και δεν φαινόταν σωστή. Έτσι, κάναμε μεγάλο κόπο για να δημιουργήσουμε έναν κόσμο που θα μπορούσε να ενσωματώσει αυτή την ιδέα. Αποφασίσαμε να ενσωματώσουμε αυτόν τον σημαντικό μετασχηματισμό ως ένα μυστηριώδες φαινόμενο που ονομάζεται Wonder Effect «Φαινόμενο του Θαύματος» και να χρησιμοποιήσουμε αντισυμβατικά γραφικά.
Hayashida: Έκτοτε, πραγματοποιούσαμε συναντήσεις ανταλλαγής ιδεών για το Super Mario Bros. Wonder, όπου επιλέγαμε ιδέες μέσα από περισσότερες από 2.000 σημειώσεις και άλλο υλικό που δημιουργούσαμε σε αυτές τις συναντήσεις. Έτσι, δημιουργήσαμε διάφορα πρωτότυπα που ταιριάζανε με τον κόσμο του Wonder. Διάφορες από αυτές τις ιδέες ενσωματώθηκαν στο παιχνίδι καθώς προχωρούσαμε.
Διαβάστε την πλήρη συνέντευξη στα αγγλικά εδώ
Nintenders
Μείνετε συντονισμένοι στους Nintenders για περισσότερα νέα γύρω από την αγαπημένη μας πλατφόρμα και τα παιχνίδια της! Επισκεφτείτε την ομάδα μας στο Facebook ”Nintendo GR by Nintenders“. Ελάτε να συζητήσετε μαζί με ακόμη 6600 Έλληνες για την αγαπημένη μας κονσόλα.