Συνέντευξη των Nintenders με τη Fossil Games

H Fossil Games, είναι μια μικρή ομάδα απο indie developers, έφτιαξαν το παιχνίδι Camp Sunshine, το οποίο κυκλοφόρησε στο Steam το 2016. Τώρα, ακολουθώντας τη μεγάλη επιτυχία του Camp Sunshine, οι developers του ετοιμάζουν το δεύτερο παιχνίδι της σειράς. Το παιχνίδι θα ονομάζεται Sunshine Manor και θα είναι Prequel του Camp Sunshine. Και τα 2 παιχνίδια είναι horror RPG με topdown camera όπως τα πρώτα Pokemon. Το Camp Sunshine είναι 16-bit, ενώ το Sunshine Manor το οποίο δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη, θα είναι 8-bit.

Sunshine manor gameplay steam fossil games

Σαν λάτρεις του Nintendo Switch, φυσικά αγαπάμε πάρα πολύ τα indies και εξασφαλίσαμε για όλους εμάς στην κοινότητα των Nintenders, μια συνέντευξη με τους developers των Camp Sunshine και Sunshine Manor!

John Tseniklis: Πως φτάσατε να δουλεύετε στη βιομηχανία των Video games; Ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ή σας έφεραν οι καταστάσεις εδώ; Μιλήστε μας για τους εαυτούς σας.

Fossil Games: Πάντα υπήρχε σαν όνειρό μας, αλλά και σαν κάτι που έπρεπε να κάνουμε σιγά σιγά. Και οι δυο μας έπρεπε να το κάνουμε ως side project στον ελεύθερο χρόνο μας γιατί έχουμε ακόμη τη δουλειά μας από τις 09:00 μέχρι τις 17:00 κάθε μέρα. Είμαστε πολύ παθιασμένοι να κάνουμε κάτι όμορφο και αυτό μας ώθησε να το καταφέρουμε σε καλό επίπεδο με τόσο περιορισμένους πόρους και χρόνο. Μας φαίνεται πολύ σουρεαλιστικό να βλέπουμε ανθρώπους να ασχολούνται τόσο πολύ με ιστορίες και αντικείμενα που φτιάξαμε!

John Tseniklis: Πόσο χρόνο χρειαστήκατε για να ολοκληρώσετε το Sunshine Manor;

Fossil Games: Πειραματιζόμασταν με διάφορα σενάρια τα τελευταία χρόνια. Τα τελευταία δύο μπορούμε να πούμε ότι όλα ήρθαν στη θέση τους και μπορέσαμε να αφιερώσουμε το μεγαλύτερο μέρος του ελεύθερου χρόνου μας σε αυτό το project.

Sunshine manor gameplay steam fossil games 2

John Tseniklis: Το Camp Sunshine είναι ένα παιχνίδι 16-bit. Γιατί επιλέξατε το prequel του, το Sunshine Manor, να είναι 8-bit;

Fossil Games: Κατά κάποιον τρόπο, τα 8-bit είναι το prequel των 16-bit παιχνιδιών, αφού το NES ήρθε πριν από το SNES. Επίσης, δεν ξέρω πως ακριβώς να το εκφράσω, τα 8 bit μου φαίνονται λίγο πιο ανατριχιαστικά, ακόμη και όταν δεν αφορούν Horror τίτλο. Υπάρχει αυτό το στοιχείο… Όταν κοιτάς αντικείμενα σε ένα δωμάτιο, η έλλειψη λεπτομέρειας σε κάνει να αναρωτιέσαι τι ακριβώς είναι αυτό που είδες.

John Tseniklis: Ποιο είναι το αγαπημένο σας στοιχείο στο Sunshine Manor;

Fossil Games: Μου αρέσει πολύ που έχουμε λίγο περισσότερη δημιουργική ελευθερία στο art αυτού του παιχνιδιού, όπως και στον κώδικά του. Προηγουμένως, ήμασταν πολύ περιορισμένοι από τη μηχανή του παιχνιδιού και μπορούσαμε να κάνουμε συγκεκριμένα πράγματα. Τώρα, είμαστε ελεύθεροι να το διαμορφώσουμε όπως θέλουμε, και κάποια από αυτά που φτιάξαμε είναι πολύ τρομακτικά!

John Tseniklis: Σας αρέσει να παίζετε Video Games; Τι είδους παιχνίδια σας αρέσουν; Ποια είναι η αγαπημένη σας πλατφόρμα;

Fossil Games – Josh:  Αγαπώ τα video games, αλλά δυστυχώς δεν έχω όσο χρόνο θα ήθελα για να παίζω. Μου αρέσουν περισσότερο τα κλασσικά platformer, τα metroidvania και τα survival horror. Παίζω σε όλες τις πλατφόρμες, αλλά αυτή την περίοδο το Switch είναι το αγαπημένο μου. Λατρεύω πραγματικά τη φορητότητα!

John Tseniklis: Μπορείτε να μας πείτε – κατά την άποψή σας – πως ενας developer ξεκινά να φτιάχνει ένα game; Έχετε μια βασική ιδέα για κάτι και το εμπλουτίζετε κατά τη διάρκεια γραφής του κώδικα;

Fossil Games: Βασικά, ναι. Πετάμε ιδέες ο ένας στον άλλο και χτίζουμε πάνω σε αυτές ή αλλιώς, τις αποκλείουμε. Έτσι δουλεύουμε στην κάθε παραμικρή λεπτομέρεια του παιχνιδιού. Συχνά, κάποιος από εμάς θα αφήσει ένα μήνυμα αργά το βράδυ σχετικά με κάτι στο παιχνίδι για τον άλλο, το οποίο φαίνεται πολύ καλή ιδέα και δουλεύουμε και οι δύο πάνω σ αυτό μέχρι να τελειώσει! Αυτό είναι και το καλύτερο στοιχείο των horror games! Όλα είναι πιθανά!

Sunshine manor gameplay steam fossil games 3

John Tseniklis: Ήταν εύκολο να φέρετε το Sunshine Manor στο Nintendo Switch;

Fossil Games: Ήταν πολύ ενδιαφέρον. Μάθαμε τόσο πολλά νέα πράγματα για την αγαπημένη μας κονσόλα όσο το φτιάχναμε (το Sunshine Manor) που μας έκανε να εκτιμήσουμε ιδιαίτερα το τι έκαναν οι άλλοι πριν από εμάς!

John Tseniklis: Αφού τελειώσετε το Sunshine Manor, θα φέρετε και άλλα παιχνίδια στο Nintendo Switch;

Fossil Games: Εννοείται! Έχουμε πολλές ιδέες στα «διεστραμμένα» μας μυαλά!

John Tseniklis: Και τώρα, για την ερώτηση του ενός εκατομμυρίου σ αυτό το Interview! Μπορείτε να υπολογίσετε πότε το παιχνίδι θα είναι διαθέσιμο για Nintendo Switch; Μπορείτε να μοιραστείτε επιπλέον πληροφορίες, gameplay video ή εικόνες με εμάς;

Fossil Games: Έχουμε ορίσει ως ημερομηνία κυκλοφορίας το Halloween του 2021. Μπορείτε να δείτε ότι εικόνες και βίντεο έχουμε διαθέσιμα στη σελίδα μας στο Steam.

John Tseniklis: Σαν τελευταία μας ερώτηση, ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια; Δουλεύετε σε κάποιο νέο project;

Fossil Games: Έχουμε πολλές ιδέες για παιχνίδια τα οποία θέλουμε να ξεκινήσουμε να φτιάχνουμε! Πάρα πολλές για την ακρίβεια! Ιδανικά, θα θέλαμε να ξεκινήσουμε να δουλεύουμε στο τρίτο παιχνίδι της τριλογίας Sunshine για να το κλείσουμε. Και μετά στο επόμενο!

Αυτά μας είπε ο developer του Sunshine Manor, Fossil Games για τη νοοτροπία του και τον επόμενο τίτλο στην Horror RPG σειρά “Sunshine”.

Τον ευχαριστούμε πάρα πολύ για το χρόνο που μας αφιέρωσε, και τις πληροφορίες που μας έδωσε!

Απολαύστε το announcement trailer για το Nintendo Switch και μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα γύρω απο την αγαπημένη μας πλατφόρμα και τα παιχνίδια της!

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *