Ξέρατε ότι…το Hyrule Warriors “γεννήθηκε” χάρη στο One Piece;

Πώς μπορεί να σχετίζονται οι περιπέτειες του θαλασσόλυκου Monkey D. Luffy – ή για να νιώσουμε και μερικούς νοσταλγικούς παλμούς, του Καπετάνιου Ντρέικ – με την θρυλική σειρά του The Legend of Zelda; Πάμε να κάνουμε ένα ταξίδι στον χρόνο και να μάθουμε την αλήθεια για το Hyrule Warriors…

Monkey D. Luffy

The Legend of…Luffy

Γνωρίζουμε σαν Nintendo fans πολύ καλά, πως η Nintendo είναι αρκετά αυστηρή με τις IP της. Και φυσικά καλά κάνει, αφού προσπαθεί να τις προστατέψει, ώστε να παραμείνουν το ίδιο συναρπαστικές και στο μέλλον. Διότι στην σύγχρονη εποχή που ζούμε, πάντα ελλοχεύει ο κίνδυνος ένας τίτλος ή μία σειρά να “θυσιαστεί”. Να αλλάξει δηλαδή για να συμβαδίσει με τις εμπορικές απαιτήσεις της πλειονότητας ή με τις “μοντέρνες” ιδέες της νέας γενιάς. Το Hyrule Warriors λοιπόν προτάθηκε από την Koei Tecmo με πολλές επιφυλάξεις. Η αναμενόμενη απάντηση ήταν το “ Όχι”. Προ εκπλήξεως τους όμως, η Nintendo με χαρά δέχθηκε οι 2 εταιρίες να συνεργαστούν, παρέχοντας μάλιστα στην Koei Tecmo μία σχετική ελευθερία. Γιατί όμως “λύγισε” τόσο εύκολα η μαμά Nintendo;

Hyrule Warriors
Hyrule Warriors : Definitive Edition, 2018

Κάποιοι ισχυρίζονται πως όταν προτάθηκε η ιδέα, η Koei Tecmo, παρουσίασε ως δείγμα το παιχνίδι One Piece: Pirate Warriors, για να δείξει την φόρμα και το gameplay του παιχνιδιού, και ο Eiju Aonuma ενθουσιάστηκε. Άλλες πηγές αναφέρουν πως ο Eiju εκείνη την περίοδο έπαιζε ήδη το One Piece: Pirate Warriors οπότε ήταν ήδη εξοικειωμένος με το είδος του παιχνιδιού. Όποια εκδοχή και αν ισχύει, δίχως τον γενναίο Monkey D. Luffy, πιθανότατα δεν θα είχαμε κανένα Hyrule Warriors στα χέρια μας. Ούτε το πρώτο παιχνίδι αλλά ούτε και το επικό Hyrule Warriors: Age of Calamity που κυκλοφόρησε πρόσφατα για το Nintendo Switch.

Hyrule Warriors- Link
Απεικόνιση του Link στο Hyrule Warriors

The Spin- off

Αξίζει να αναφέρουμε πως η αρχική πρόταση ήταν να συμπεριλαμβάνονται στο παιχνίδι τόσο Bosses όσο και Dungeons, για να ενισχύεται η αυθεντική αύρα του. Ωστόσο ο Shigeru Miyamoto δεν έμεινε ικανοποιημένος από την ιδέα και το project κατέληξε σαν ένα spin-off. Τι σημαίνει αυτό ; Ότι αν και πρωταγωνιστούν όλοι οι ήρωες από το “The Legend of Zelda” ,και αν και έχει δική του αυτοτελή ιστορία, δεν ανήκει επίσημα σε κάποιο timeline της σειράς και δεν αναγνωρίζεται ως canon υπόθεση. Παρόλα αυτά σύμφωνα με δήλωσή του Eiji Aonuma, το Hyrule Warriors ήταν αυτό που έδωσε την open world φόρμα στο Breath of the Wild.

Συγκεκριμένα δήλωσε :

… I talked about the idea of the open world and how we’re going to really bring it to life in the next installment of the series. With Hyrule Warriors, it’s not a huge open world, but it’s a large area with battles taking place all the time…

My goal is to eliminate that sort of formula with the Zelda series as a whole, and make it more of, as in with Hyrule Warriors, this large space where you have to figure out what your experience is going to be within that space.

Shigeru Miyamoto

Hyrule Warriors: Age of Calamity

Κάτι πολύ ενδιαφέρον σχετικά με την δημιουργία του Hyrule Warriors: Age of Calamity είναι ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάστηκαν οι 4 Champions. Η έμπνευση για την απεικόνιση των κινήσεων τους ,της εμφάνισης τους και του χαρακτήρα τους προήλθε 100% από αναμνήσεις του Link στο Breath of the Wild. Στα υπέροχα cutscenes του παιχνιδιού λοιπόν στηρίχθηκαν οι developers και αποφάσισαν την εξέλιξη των Champions.

4 Champions

Ένα από τα θέματα που προέκυψε ήταν η χρήση των paragliders. Κομβικά για την κίνηση των χαρακτήρων μέσα στην μάχη αλλά και έξω από αυτήν. Έπειτα από πολλές δοκιμές παρατήρησαν πως το paraglider του goron Daruk, ήταν πολύ μικρό σχετικά με το μεγάλο μέγεθός του. Έτσι του δόθηκε ένα μοναδικό- και ανθεκτικό- paraglider.

Αντίστοιχη περίπτωση είναι η χρήση των όπλων και ο διαχωρισμός χαρακτήρων που έχουν αρκετές ομοιότητες μεταξύ τους. Για παράδειγμα η Mipha, η οποία ανήκει στους Zora,έπρεπε να ξεχωρίζει ως προς τον τρόπο συμπεριφοράς και μάχης από την πριγκίπισσα Ruto. Έτσι στην πρώτη δόθηκε η τρίαινα για όπλο. Αντίθετα η δεύτερη χρησιμοποιεί μαγεία με κυρίαρχο στοιχείο φυσικά το νερό.

Hyrule Warriors- Ruto
Πριγκίπισσα Ruto

Τέλος ο Ryoita Matsujita, developer του Age of Calamity, αναφέρει πως ο δυσκολότερος χαρακτήρας που έπρεπε να “γραφτεί” ήταν η πριγκίπισσα Zelda. Αυτό γιατί πρέπει να δίνεται έμφαση στον διττό συμβολισμό της. Από την μία αντιπροσωπεύει το θείο, και πρόκειται για μία ευαίσθητη και εκλεπτυσμένη προσωπικότητα. Από την άλλη αποτελεί έναν από τoυς σημαντικότερους κεντρικούς ήρωες της σειράς και έπρεπε να αποδοθεί με μαχητικότητα. Ιδιαίτερα επειδή ο χαρακτήρας της έπρεπε να τηρεί τα στοιχεία και τις κατευθυντήριες γραμμές ενός παιχνιδιού τύπου Dynasty Warriors. Εσείς τι πιστεύετε, πέτυχε η συνταγή ;

Impa and Link
Impa, Zelda και Link

H σημασία των Hyrule Warriors

Κλείνοντας πρέπει να σταθούμε στην σημαντικότητα των Hyrule Warriors παιχνιδιών. Εκ πρώτης όψεως πρόκειται για παιχνίδια στα οποία επικρατεί η συνεχόμενη μάχη έναντι πολλών εχθρών. Η ουσία όμως κρύβεται στην ελεύθερη βούληση. Και τα δύο παιχνίδια μας επιτρέπουν, για πρώτη φορά, να έχουμε πρόσβαση σε χαρακτήρες που απολαύσαμε μόνο σε cutscenes. Σε κανένα παιχνίδι δεν είχαμε την δυνατότητα να παίξουμε ως Ganon, ή να δούμε τις πραγματικές δυνατότητες των τεσσάρων Champions. Μόνο δέος μπορούμε να αισθανθούμε, ειδικά στο Age of Calamity; Ένα παιχνίδι, του οποίου γνωρίζουμε την δραματική κατάληξη από την αρχή, αλλά δεν σταματά να εξελίσσεται και να κορυφώνεται. Και όλα αυτά τα οφείλουμε στην ιδέα της Koei Tecmo, στο ρίσκο και στην εμπιστοσύνη της Nintendo και φυσικά στο One Piece.

” Εσείς ακόμα να παίξετε τα Hyrule Warriors; “

Μείνετε συντονισμένοι στους Nintenders για περισσότερα νέα γύρω από την αγαπημένη μας πλατφόρμα και τα παιχνίδια της!
Επισκεφτείτε την ομάδα μας στο Facebook ”Nintendo Switch GR”. Ελάτε να συζητήσετε μαζί με ακόμη 4200 Έλληνες για την αγαπημένη μας κονσόλα

Credits: Πηγή 1, Πηγή 2, Πηγή 3, Πηγή 4, Πηγή 5

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *