Ο πρώην πρόεδρος της Nintendo Hiroshi Yamauchi υποστήριξε την αντιγραφή ιδεών στα video games

Η Nintendo είναι μία εταιρεία αρκετά περήφανη για τις δικές της πρωτότυπες ιδέες, τόσο σε software όσο και σε hardware.

Ωστόσο, φαίνεται ότι δε λειτουργούσε πάντα με αυτό τον τρόπο. Πριν την κυκλοφορία του Donkey Kong Arcade, το 1981, είχε αντιγράψει το παιχνίδι της Taito Space Invaders με το δικό της Space Fever. Αντέγραφε επίσης και το Pong της Atari. Η Nintendo εκείνη την περίοδο, πριν το 1981 δηλαδή, ήταν μία εταιρεία γνωστή για τις αντιγραφές της.

Σε μία συνέντευξη λοιπόν στον τηλεοπτικό σταθμό NHK, ο τότε πρόεδρος Hiroshi Yamauchi είχε πει ότι είναι υγιές να αντιγράφουμε η μία εταιρεία την άλλη και μόνο έτσι θα αναπτυχθεί η βιομηχανία. Διαβάστε τι είπε συγκεκριμένα:

There’s no such thing as patenting a way of playing. Look, if someone has the inclination and the time, they can copy anything. There’s no way around that. So we should abandon that way of thinking, and everyone should release their software openly, for the growth of the amusement industry as a whole. That way, even if, say, Space Invaders declines in popularity, then computer games will continue to flourish. We need to abandon this idea of secrecy, and consider pooling all of our resources in order to grow the industry. That’s the ideal.

Πηγή 1, Πηγή 2

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *