Ο δημιουργός του Paper Mario: The Origami King θέλει να προσφέρει νέες εμπειρίες και νέες εκπλήξεις στη σειρά

Η σειρά Paper Mario είναι αρκετά διαχρονική θα λέγαμε καθώς εισάγει τον αγαπημένο μας υδραυλικό σε μία περιπέτεια RPG. Μία κατηγορία που ήταν άγνωστη για τον Mario έως την εποχή του Mario RPG του Snes από τη Squaresoft, κάπου το 1995.

Ύστερα και κάπου το 2000, η Nintendo αποφάσισε να υιοθετήσει τα παιχνίδια ρόλων για τον αγαπημένο μας χαρακτήρα, με το Paper Mario του N64 και έκτοτε, κυκλοφόρησαν άλλα 4 παιχνίδια της σειράς.

Το 6ο παιχνίδι της σειράς είναι το Paper Mario: The Origami King του Switch, στο οποίο δημιουργός είναι ο κος Kensuke Tanabe. Μιλώντας λοιπόν σε μία συνέντευξη στο Game Informer μας αποκάλυψε πληροφορίες για την τροπή που έχει πάρει η σειρά, καθώς δέχτηκε αρκετά αρνητικά σχόλια από τους φαν της. Σχόλια του τύπου ότι έχει αλλάξει αρκετά σε σχέση με όσα γνωρίζουμε.

Ο κος Tanabe είπε λοιπόν ότι το ευκολότερο σε μία σειρά είναι να ακολουθήσεις την πεπατημένη και να αντιγράψεις τα προηγούμενα παιχνίδια. Δεν είναι όμως έτσι ο τρόπος που εργάζονται στη Nintendo. Πρέπει λέει να μπορείς να δημιουργήσεις νέες εμπειρίες καθώς και εκπλήξεις που δε θα περιμένει να δει ο χρήστης. Διαβάστε την πλήρη δήλωσή του στο Game Informer:

“When continuing a game series, it’s much easier to carry over the basics from an existing game system rather than building new systems for each new installment. But that’s not how you create new experiences or unexpected surprises. As a game designer, I want to deliver new experiences and surprises to our fans, so I always challenge myself to create something new. To be sure, I will sometimes use the same system in a subsequent game to further develop that system until I feel it has reached its full potential. But my goal is to continue to tackle new challenges as much as possible.”

Μίλησε επίσης και για το party-based system:

“We never considered whether or not we should implement a party-based system like some other games. As we worked on Paper Mario: The Origami King, we decided we could create more memorable moments if Olivia and the other characters team up with Mario along the way. In other words, we first determine what elements are needed in a game and then figure out how to implement and program them. Bobby, the Bob-omb, was the first character we decided to include, and from there we chose the characters that would be the best fit for the events in each stage of the game. Bowser Jr. was an exception. The director, Mr. Masahiko Nagaya, personally had strong feelings about including a storyline where a son sets out to save his father, so in this case, we decided to include the character before deciding exactly what we would have him do.”

Πηγή

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *