Η Monolith Soft μιλάει για τα ανανεωμένα γραφικά στο Xenoblade Chronicles: Definitive Edition
Η Monolith Soft έχει δώσει ιδιαίτερη προσοχή στο remaster του Xenoblade Chronicles στο Switch. Έχει προσθέσει έναν ολοκαίνουριο επίλογο διάρκειας 12 ωρών, έχει ανανεώσει τη μουσική, έχει προσθέσει χαρακτήρες και άλλα.
Σε σύγκριση με την έκδοση του Wii, το Xenoblade Chronicles: Definitive Edition έχει δεχθεί μεγάλη βελτίωση στον τομέα των γραφικών και ο director Tetsuya Takahashi μίλησε για αυτό στο περιοδικό Famitsu. Μας περιγράφει πως το budget και ο χρόνος ήταν κάπως περιορισμένα και δεν μπορούσαν να κάνουν remake τα πάντα. Βελτίωσαν για αρχή τα textures σε χάρτη και εχθρούς, ενώ αργότερα βελτίωσαν τους χαρακτήρες του παιχνιδιού. Δυστυχώς όμως υπήρχαν ορισμένα πράγματα τα οποία δεν μπορούσαν να τα κάνουν remake. Διαβάστε την πλήρη δήλωση η οποία μεταφράστηκε από τα Ιαπωνικά στα Αγγλικά.
The original game was on the Wii in standard definition. Could you tell us about how you’ve upgraded the visuals and assets to HD in this remaster?
Takahashi: It goes without saying, but considering we had restrictions like production costs and time, we couldn’t remake everything. So we started off with deciding what we would remake and what we would not. Specifically, we went as far as upconverting the textures and adding shader textures for the enemies and maps. Then we remade things like the main and important characters’ faces and hands, the new equipment in the Definitive Edition, the Monado, the facial animations during cutscenes and scripted events, and so on. Even though we divided things up like this, before long, each member of the team began showing their passion and abilities, so we wound up incidentally touching things up like NPCs and enemies that we didn’t intend on changing initially. There’s some things that couldn’t be completely remade, of course, but I hope players enjoy looking for all the differences in the game.