Sunday, November 24, 2024
Νέα

ROSA The Evil Ex – Συνέντευξη

Οι Nintenders εξασφαλίσαμε για τους φίλους αναγνώστες, μια συνέντευξη με τον Σπύρο Μανάτο, σκηνοθέτη και συνιδρυτή του Kickstarter Project: ROSA The Evil Ex. Παρακάτω αναπτύσσουμε το ελληνικής παραγωγής, video game και μαθαίνουμε τί κρύβεται πίσω απο τη Διαβολική Πρώην.

Καλώς όρισες στην παρέα μας Σπύρο.
Πες μας κάποια βασικά πράγματα για εσένα. Όνομα, σπουδές ή ότι θέλεις εσύ να μοιραστείς με τους αναγνώστες μας.

– Καλησπέρα σε ολη την παρέα.
Ονομάζομαι Σπύρος Μανάτος, είμαι πλέον στα 34, εχω τελειώσει Σκηνοθεσία, Εικονοληψία και Μοντάζ στην ΑΚΜΗ, εχω δουλέψει πολύ και στους 3 τομείς, απο μικρά απλά προτζεκτ εως μεγάλες παραγωγές, με κύρια κατεύθυνση τα βιντεοκλίπ (ελληνικά και ξένα) και τα τρέιλερ, μου αρέσει πολύ να εχει μια μια μουσική ροή αυτο το οποίο δουλεύω αλλά και το αποτέλεσμα.

Ο ήχος για εμένα είναι ενα πολύ σημαντικό κομμάτι και στις δουλείες μου, ακόμη και όταν ασχολούμαι με games. Είναι κατι το οποίο σε δένει με το οποιοδήποτε προϊόν μέσω των συναισθημάτων, για αυτό εξάλλου είμαι και μεγάλος φαν της Nintendo. Eχει τύχει να αγοράσω παιχνίδια μόνο και μόνο απ το soundtrack και μάλιστα
να τα ευχαριστηθώ, λόγο αυτού. Δεν ξέρω πως τα εχει καταφέρει η Nintendo έτσι, αλλά σε κάνει μέσω της μουσικής να δένεσαι με τα παιχνίδια της !

Χμμ.. κατι άλλο για μενα, εχω έχω βραβευτεί σε διάφορα φεστιβάλ μικρού μήκους και ετοιμάζω αν όλα πάνε καλα, μια σειρά για γνωστή ιντερνετική πλατφόρμα, αλλά είναι νωρίς ακόμη.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο, το αγαπημένο σας τραγούδι ;

– Βιβλία, η αλήθεια είναι οτι δεν διαβάζω μυθιστορήματα. Εχω ασχοληθεί σε μεγάλο βαθμό με τον κόσμο του ανεξήγητου από μικρός, μέχρι που έφτασα να ασχοληθώ επαγγελματικά με τον υπνωτισμό και την υπνοθεραπεία.
Αγαπημένο τραγούδι δεν εχω, ούτε συγκεκριμένα ακούσματα, ο,τι μου τραβήξει την προσοχή και με κάνει να δημιουργώ εικόνες. Αλλά δεν μπορώ να ακούσω με τίποτα ραπ, χιπ-χοπ και τραπ.

Η σκηνοθεσία πώς προκύπτει;

– Από τα 9 μου, που είχε έρθει σπίτι η πρώτη κάμερα της οικογένειας ήξερα οτι αυτό θέλω. Απο μικρός έκανα βιντεάκια και σκηνοθετούσα φίλους σε μικρά σκετσάκια, παιδικές ταινιούλες κλπ, οπότε μεγαλώνοντας είχα ήδη στο μυαλό μου τί θέλω να ακολουθήσω. Το σύστημα στην Ελλάδα με απογοήτευσε πολύ , επέλεξα να μείνω και να προσπαθήσω, να πέτυχω εδώ. Δεν ξέρω ακόμη αν έκανα καλά.

Υπό ποιες συνθήκες «γεννήθηκε» το πρώτο σας εγχείρημα ;

– Κοίτα, εδώ είναι λίγο αστείο εν μέρη. Σε εμένα γεννήθηκε οταν κάποια στιγμή στην κρίση των 30, τα έβαλα κάτω και έκανα μια ανασκόπηση. Οταν λοιπόν έφτασα στο τοξικό κομμάτι κάποιων σχέσεων, που προσπέρασα, ανακάλυψα το ποσο ενδιαφέρων ( σεναριακά ) είχαν κάποιες σχέσεις μού, απο αστείες μέχρι και λίγο τρομακτικές θα έλεγα, κατι το οποίο μου το έλεγαν πάντα οι φίλοι μου, αλλά προφανώς εγώ δεν το έβλεπα.


Κάθισα λοιπόν, πήρα αυτές τις ιστορίες, μαζί με κάποιες απο φίλους μου και έγραψα μια σειρά με αληθινά γεγονότα, με τεράστια δόση υπερβολής και σουρεαλισμού ώστε να είναι ελεύθερο στο χειρισμό αλλά και να αποδοθεί καλύτερα, για να μην καταλήξει μια βαρετή δραματική σειρά. Με τον καιρό άρχισα να σκάβω στη σκοτεινή πλευρά αυτων των περιστατικών και τρομοκρτήθηκα απο το που μπορεί να φτάσει ενας άνθρωπος, οπότε έβαλα και “μισό κιλό” ακραίου χιούμορ και έτοιμη η συνταγή.

Στη συνέχεια το προώθησα σε γνωστούς σταθμούς, αλλά η λογοκρισία ήταν έντονη και εκεί που ήμουν στο “τι κόβουμε τώρα ; ” μια φίλη, που ασχολείται ερασιτεχνικά με τη δημιουργία video games μου λέει: “δεν αξίζει να κόψεις ούτε λέξη, ελα να το κάνουμε game”. Μετά απο σκέψεις δυο μηνών, για το πως θα μπορούσε να λειτουργήσει ως παιχνίδι και αν όλα αυτά που σκεφτόμαστε είναι υλοποιήσιμα, εμφανίζονται δυο επαγγελματίες του χώρου και μου λένε: “θα το πάμε ψηλά”. Φτιάξαμε μια μικρή ομάδα και ξεκινήσαμε τον σχεδιασμό, πρόσφατα βρήκαμε δυο συνεργάτες για τον ηχο και άρχισε να παίρνει μορφή η ομάδα, μια μορφή που γίνετε ολο και καλύτερη!

Τι είδους προετοιμασία χρειάστηκε να γίνει το kickstarer project ;

– Ήταν εύκολο να το πάρουμε απόφαση, βάλαμε κάτω τα χρήματα που είχαμε και είπαμε αυτά λείπουν, θα πάμε kickstarter και αν γίνει έγινε, αν όχι, θα φτάσουμε στα άκρα να γίνει! θέλουμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό.
Επίσης θέλουμε οι διάλογοι να είναι voice acted σε ελληνικά και αγγλικά, οπότε αυτό εχει κόστος. Με ενθουσιάζει το πάθος που βλέπω σε αυτά τα άτομα και την προσφορά τους ψυχικά και υλικά, ώστε να γίνει το project πραγματικότητα.

Yπάρχουν άλλα άμεσα σχέδια ;

– Κοίταξε, κάθε τι καινούριο που μας έρχεται στο μυαλό, ολο αυτό το διάστημα, όταν καθόμαστε και κάνουμε την ανάλυση της ημέρας, πετάμε ατάκες: “αυτό θα ήταν καλο για επόμενο” κλπ. Ποτέ δεν ξέρεις…

Ποια η θέση του κεντρικού χαρακτήρα στους ελληνόφωνους gamers, ποια μηνύματα πιστεύεις θα εισπράξουν ;

– Να στο πω αλλιώς, ο κεντρικός ήρωας ή ηρωίδα θα είναι πρακτικά ο κάθε παίκτης. Το caracter creation που πάμε να κάνουμε θα είναι η βάση του παιχνιδιού. Ο κάθε ενας ξεχωριστά που παίζει, θα επηρεάζει τους υπόλοιπους παίκτες, ακόμη και τους npc. Πολλοί npcs θα είναι playable, παράδειγμα: ο δικός σου παίκτης θα είναι npc για τους υπόλοιπους, οπότε η κάθε πράξη σου επηρεάζει ως ένα βαθμό, όλους τους υπόλοιπους. O κεντρικός χαρακτήρας είσαι εσυ και το story ξετυλίγεται βάση του χαρακτήρα που θα επιλέξεις να έχεις, το story είναι στα χέρια σου κυριολεκτικά.

Να πούμε ένα άλλο παράδειγμα, αλλά πριν απο αυτό να τονίσουμε οτι δεν θα είναι multiplayer, θα είναι online π.χ. γνωρίζεις εσυ μια npc κοπέλα, ας πούμε φλερτάρεις με κάποιο τρόπο μαζί της, αυτό “ανεβαίνει”, οπότε κάποιος άλλος παίκτης που θα την φλερτάρει θα εχει τον δικο σου χαρακτήρα ως αντίζηλο npc. Η κοπέλα αυτή θα εχει επηρεαστεί, εν μέρη, απο τις δίκες σου πράξεις… το αφήνω ως tease αυτό, χα-χα!

Εκείνο που προσπαθούμε (δεν το απάντησα πριν) για το σκεπτικό αυτό, δεν θα είναι επιβαρυντικό σε θέμα μεγέθους, γενικά είναι νωρίς και δουλεύουμε σε μερικές διαφορετικές λύσεις για να το αντιμετωπίσουμε.

Επίσης το παιχνίδι θα εχει αρκετά ελληνικά στοιχεία με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην ξενίζει Έλληνες παίκτες αλλά ούτε και παίκτες απο άλλες χώρες. Το map θα είναι στην Ελλάδα σε ένα χάρτη ξεκάθαρα φανταστικό, θα αποτελείτε απο 7 βασικές πόλεις και 4 νησιά, μέχρι τώρα . Το μέγεθος του θα είναι εξαιρετικά μεγάλο.

Να πούμε και κατι για του υπολοίπους συντελεστές ;

– Προς το παρόν θέλουν να παραμείνουν ανώνυμοι, αλλά μπαίνω στο πειρασμό να “τους δώσω” χα-χα. Έχουν τους λογούς τους καθώς ετοιμάζουν την ονομασία της ομάδας, οπότε σύντομα θα μας κάνουν την τιμή να “αποκαλυφθούν”. Μπορώ όμως με πολύ χαρά και περηφάνεια να πω οτι οσα χρόνια δουλεύω με πολύ κόσμο, τόση θέληση, πάθος, ιδέες και όρεξη δεν εχω ξαναδεί. Μέχρι και οι τσακωμοί μας ή οι διαφωνίες μας καταλήγουν σε κατι απίστευτα επικοδομητικ’ο!

Εκτός απο ευχαριστώ, θέλω να πω μπράβο γιατί δίνουν μεγάλη ενέργεια σε αυτό το προτζεκτ, σαν να είναι δικο τους, που μεταξύ μας είναι δικο τους. Το οτι έγραψα το σενάριο και επιμελούμαι της σκηνοθεσίας δεν μου δίνει κατι παραπάνω, τα παιδιά δουλεύουν παρα πολύ ανέλπιστα πολύ!

Πώς είναι για σας η διαδικασία να δημιουργείτε χαρακτήρες ; Τι σας σπρώχνει να ασχολείστε με αυτούς ;

– Με μια λέξη ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ! Είναι κατι το τέλειο και καμία σχέση με το να δημιουργούμε χαρακτήρες για σειρά ή ταινία, εχει άλλη διαδικασία και εδώ τους φέρνεις στη ζωή. Το παράξενο είναι οτι ολοι οι χαρακτήρες μας είναι πραγματικοί, ολοι οι main χαρακτήρες (στα ορια του επιτρεπτού) αληθινά συμβάντα και καταστάσεις, απλα με άλλη μορφή. Θέλω να πω πολλά πάνω σε αυτό… Όπως έχεις καταλάβει, η βάση του παιχνιδιού είναι η “Ροζα Η Διαβολική Πρώην“, με καταστάσεις αληθινές και με αυτό που δημιούργησε μετά το τέλος της σχέσης, όλα αυτά τα συναισθήματα, τις φοβίες, την απογοήτευση κ.λ.π. άφησαν πίσω έναν αϋλο χαρακτήρα ο οποίος έγινε ο ήρωας στο παιχνίδι, έτσι είναι και με τα περισσότερα main bosses.

Άλλο παράδειγμα, στο σύστημα μάχης, το οποίο είναι Jrpg, κάνεις battle με δαίμονες για να αποκτήσεις ΧP. Αυτοί οι δαίμονες σε μορφή τεράτων, αντιπροσωπεύουν την ζήλια, το στρες, το αγχος και άλλα συναισθήματα όπως και στη πραγματική ζωή, παλεύεις και αποκτάς εμπειρίες και διαμορφώνεται ο χαρακτήρας σου.

Τι μήνυμα θέλετε να μεταφέρετε σε φιλόδοξους δημιουργούς περιεχομένου ;

– Πάντα σε ολους τους δημιουργούς λεω: “Ακολουθείστε αυτό που θέλετε, ο κοσμος να χαλάσει”. Παρακάτω είναι και οι απόψεις των συνεργατών μου, που τους μετέφερα την ερώτηση:


Μ: Κάντε το όνειρο σας πράξη.
Γ : Μην περιμένετε την κατάλληλη στιγμή και μη φοβάστε, κάντε το, η κατάλληλη στιγμή είναι πάντα το παρόν.
Γ : Μake it happen.
Σ : Κάντε το, μην σας ρίξει τίποτα και κανείς κάτω.

Οι αναγνώστες των Nintenders σας ευχόμαστε τα καλύτερα.

– Σας ευχαριστώ κι εγώ πολύ και ανυπομονώ να τα ξαναπούμε!

Ανανεώνουμε το ραντεβού και παρακολουθούμε την εξέλιξη του video game, στην πλατφόρμα του Kickstarter. Περιμένουμε να το δουμε στις οθόνες μας και φυσικά το υποστηρίζουμε θερμά.

Kickstarter Project: ROSA The Evil Ex

Μείνετε συντονισμένοι στους Nintenders για περισσότερα νέα γύρω από την αγαπημένη μας πλατφόρμα και τα παιχνίδια της! Επισκεφτείτε την ομάδα μας στο Facebook ”Nintendo GR by Nintenders“. Ελάτε να συζητήσετε μαζί με ακόμη 6000 Έλληνες για την αγαπημένη μας κονσόλα.

Glaros

Play it Loud

Αφήστε ένα σχόλιο!