Συνέντευξη με τον Developer του Mystiqa
Πριν απο τρεις εβδομάδες, η Hound Picked Games, μας έδειξε ένα teaser trailer του επερχόμενου παιχνιδιού της: Mystiqa. Σε περίπτωση που το δεν το είδατε, μπορείτε να το απολαύσετε.
Μόλις είδαμε το παιχνίδι, μας έφερε στο νου το κλασσικό The Legend of Zelda του NES. Σαν τεράστιοι fans αυτού του είδους παιχνιδιού που εδραίωσε η Nintendo, κλείσαμε μια συνέντευξη με τον ίδιο τον Developer του Mystiqa, Julian Creutz. Διαβάστε τι είχε να μας πει για τον επερχόμενο τίτλο του!
John Tseniklis: Μου αρέσει πάντα να ξεκινάω τη συνέντευξη με την ίδια ερώτηση. Πως βρέθηκες να δουλεύεις στον χώρο των Video Games; Ήταν όνειρο που έγινε πραγματικότητα ή σε έφεραν οι συγκυρίες εδώ; Μίλησέ μας για τον εαυτό σου.
Julian Creutz: Ονομάζομαι Julian Creutz και αυτό τον καιρό σπουδάζω πληροφορική στο πανεπιστήμιο του Heidelberg στη Γερμανία. Πάντα δήλωνα μεγάλος Nintendo fan. Μου έδειξαν το The Legend of Zelda στην ηλικία των 2 ετών και από τότε δε μπόρεσα να ξεκολλήσω από τα Video Games!
Πάντα ήταν όνειρό μου να φτιάξω ένα δικό μου παιχνίδι, κατά προτίμηση για τη Nintendo. Γι αυτό ξεκίνησα τον προγραμματισμό όταν ήμουν 8 ετών. Μετά από χρόνια, μπορώ επιτέλους να πω ότι έχω αρκετή εμπειρία και θέλησα να φτιάξω το παιχνίδι των ονείρων μου, το Mystiqa.
John Tseniklis: Είδαμε το teaser video του Mystiqa, και μας φάνηκε σαν open world RPG. Μπορείς να μοιραστείς περισσότερες πληροφορίες;
Julian Creutz: Το Mystiqa είναι ένα open world action RPG, παρόμοιο και με μεγάλη έμπνευση από το The Legend of Zelda. Ένα μεγάλο μέρος του χάρτη μπορεί να εξερευνηθεί με σχεδία, πλοίο, μπαλόνι ή αερόπλοιο. Μπορείτε να ανακαλύψετε πολύ ενδιαφέρουσες τοποθεσίες στο ταξίδι σας, είτε μόνοι σας, είτε μιλώντας σε αγνώστους που θα συναντήσετε. Οι NPCs θα σας δώσουν και συνταγές, στρατηγικές για τέρατα και buffs για τα αντικείμενά σας. Επιπλέον, μπορείτε να τους προσλάβετε έναντι χρηματικού ποσού, έτσι ώστε να έρθουν μαζί σας στο ταξίδι σας. Αυτό το στοιχείο προσωμοιώνει μια couch coop εμπειρία, καθώς το ΑΙ του παιχνιδιού είναι πανέξυπνο, σας μιλάει και αντιδρά δυναμικά σε διαφορετικές καταστάσεις. Φυσικά, υπάρχει και κανονικό local multiplayer!
John Tseniklis: Τι είδους στοιχεία RPG και σύστημα loot/εξοπλισμού περιμένουμε να δούμε στο Mystiqa;
Julian Creutz: Σε αντίθεση με το The Legend of Zelda, το Mystiqa έχει loot system βασισμένο στο Diablo. Υπάρχει μια τεράστια γκάμα από διαφορετικό εξοπλισμό, ο οποίος αλλάζει το gameplay. Μάλιστα, μπορείτε να πειράξετε τον εξοπλισμό σας για να αλλάξετε τα stats που έχει και να βγάλετε όσο περισσότερα μπορείτε στο build σας από κάθε αντικείμενο.
Επιπλέον, υπάρχει μεγάλη ποικιλία από skills και magics για να ανακαλύψετε. Δεν υπάρχουν περιορισμοί κλάσεων, οπότε μπορείτε να φτιάξετε το χαρακτήρα σας όπως θέλετε!
Το Mystiqa έχει και μερικά roguelike στοιχεία, όπως τυχαία potions, και φυσικά randomized χάρτης. Αυτά τα στοιχεία προσθέτουν καλό replayability value.
John Tseniklis: Τι εργαλεία χρησιμοποιείς για να φτιάξεις ένα Open World RPG;
Julian Creutz: Η έκφραση “Open World RPG” ακούγεται βαριά, αλλά επειδή το Mystiqa είναι 2D game, δεν είναι τόσο βαρύ όσο ακούγεται. Χρησιμοποιώ το Monogame, ένα Framework της C# το οποίο είναι εξαιρετικό στη δημιουργία 2D games για όλες τις πλατφόρμες.
John Tseniklis: Ήταν εύκολο να φέρεις το Mystiqa στο Nintendo Switch;
Julian Creutz: Η διαδικασία για port στο Nintendo Switch ήταν πολύ πιο απλή απ’ότι περίμενα. Μου πήρε περίπου μια εβδομάδα να μάθω το hardware και το software, και τώρα πλέον μπορώ να κάνω port ένα παιχνίδι μέσα σε μερικές ώρες.
John Tseniklis: Τα τρία διαφορετικά modes του παιχνιδιού χρειάστηκαν επιπλέον δουλειά για το Nintendo Switch;
Julian Creutz: Καθώς το παιχνίδι δεν είναι ολοκληρωμένο ακόμη, δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες για τα τρία διαφορετικά modes. Δεν τα έχω χειριστεί ξεχωριστά το καθένα. Δε βρίσκω και λόγο να το κάνω όμως, καθώς το testing στο Nintendo Switch έδειξε ότι το παιχνίδι λειτουργεί καλά και στα τρία.
John Tseniklis: Στο teaser video είδαμε κάποια στοιχεία του Mystiqa, τα οποία παίρνουν ξεκάθαρες επιρροές από τα The Legend of Zelda, Final Fantasy, Dragon Quest, αλλά και από πιο μοντέρνους τίτλους, όπως το Dark Souls. Μπορείς να μας πείς ποια στοιχεία εμπνεύστηκες από το κάθε παιχνίδι;
Julian Creutz: Όλο το concept του παιχνιδιού έχει μεγάλη έμπνευση από το The Legend of Zelda, αφού είναι ένας μεγάλος open world χάρτης, γεμάτος πόλεις, μυστικά και dungeons. Ένα άλλο αγαπημένο μου παιχνίδι, το Final Fantasy Adventure, με έκανε να στηρίξω την ιδέα του να έχω πιο πολλά στοιχεία RPG, όπως εξοπλισμό και magics. To Dragon Quest με ενέπνευσε σε δημιουργικό επίπεδο, χάρη στον πλούσιο κόσμο του που είναι γεμάτος ιδέες. Το σύστημα μάχης του Mystiqa έχει έντονες επιρροές από το Dark Souls. Τα περισσότερα The Legend of Zelda games δεν εστιάζουν σε βάθος συστήματος μάχης, το Mystiqa διαφέρει από αυτά. Υπάρχει dodge, block, διαφορετικά Status effects και φυσικά, δύσκολοι αντίπαλοι και bosses.
John Tseniklis: Μπορείς να μας πεις πότε θα κυκλοφορήσει το Mystiqa για Nintendo Switch;
Julian Creutz: Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα για Steam, Nintendo Switch, Xbox One και PlayStation 4, πιθανότατα το πρώτο ή το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
John Tseniklis: Τέλος, μπορείς να μας πείς τα μελλοντικά σου σχέδια; Εργάζεσαι σε κάποιο νέο Project;
Julian Creutz: Ελπίζω πραγματικά το Mystiqa να ανοίξει δρόμους για να συνεχίσω την καριέρα μου στο Game Development. Πάντα ήθελα να εργαστώ για τη Nintendo, αλλά θα δούμε πως θα πάει αυτό το Project πρώτα.
Αυτή τη στιγμή εργάζομαι σε ένα άλλο παιχνίδι για το Nintendo Switch, το οποιο θα κυκλοφορήσει πριν απο το Mystiqa, αλλά δε μπορώ να μοιραστώ περισσότερες πληροφορίες αυτή τη στιγμή.
Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον Julian Creutz, developer του παιχνιδιού Mystiqa, ο οποίος απάντησε στις ερωτήσεις μας! Περιμένουμε με ανυπομονησία να παίξουμε το Mystiqa και να βυθιστούμε στον κόσμο των old-school Open World RPG που τόσο αγαπήσαμε!
Πως σας φάνηκαν οι πληροφορίες; Το παιχνίδι φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον για λάτρεις του είδους και μη! Ελπίζουμε να μπορέσει να μας γυρίσει πίσω στο χρόνο και να θυμηθούμε όλες εκείνες τις καταπληκτικές στιγμές που ζήσαμε στο πρώτο The Legend of Zelda. Μείνετε συντονισμένοι στο Nintenders.gr για να μάθετε πρώτοι τα νέα για την αγαπημένη μας κονσόλα! Ελάτε να μας βρείτε και στο Facebook Group μας για να συζητήσουμε.