Friday, November 22, 2024
Άρθρα

Hiroshi Yamauchi: Μέρος Δεύτερο

Στο πρώτο μέρος του αφιερώματος για τον Hiroshi Yamauchi, είδαμε τα παιδικά του χρόνια και τον ακολουθήσαμε σε όλα τα εγχειρήματα του σε εκείνα τα πρώτα χρόνια της διοίκησης της Nintendo. Είδαμε για την συνεργασία με την Disney, την ιδέα για instant rice, την αλυσίδα ξενοδοχείων ”αγάπης” αλλά και την εταιρία ταξί. Όλα αυτά έφεραν την Nintendo στα όρια της χρεωκοπίας μέχρι την στιγμή που γνωρίζει τον Gunpei Yokio και λανσάρουν το Ultra Hand.

Μία μεγάλη επιτυχία που θα έσωζε την Nintendo και θα την έβαζε στον σωστό δρόμο, αυτό των παιχνιδιών.

Πριν συνεχίσεις το διάβασμα για τον Hiroshi Yamauchi:

Αν θέλεις να πάρεις την ιστορία της Nintendo από την αρχή διάβασε τα παρακάτω άρθρα με αυτήν την σειρά:

Επίσης μέσα σε αυτά τα άρθρα θα βρεις αναφορές σε σπουδαία πρόσωπα της Nintendo όπως:

Λίγο πριν την ψηφιακή εποχή

Πριν πάμε στην ψηφιακή εποχή θα πρέπει να πούμε δυο λόγια για αυτήν την μεγάλη μορφή της Nintendo, τον Gunpei Yokoi.

O Gunpei Yukoi κρατάει μια συσκευή  Game Boy που κυκλοφόρησε υπό την προεδρία του Hiroshi Yamauchi
Gunpei Yukoi (横井 軍平, Σεπτέμβριος 1941 – Οκτώβριος 1997)

Το Ultra-Hand, όπως ονομάστηκε εμπορικά το πρώτο του παιχνίδι, ήταν μεγάλη επιτυχία για τη Nintendo την περίοδο των Χριστουγέννων του 1966. Αποτέλεσμα, ο Yokoi να αναλάβει, πλέον, τον σχεδιασμό νέων παιχνιδιών.

Ο Hiroshi Yamauchi βλέπει τον Gunpei Yukoi να παίζει με το ultra hand
Ultra Hand 1966

Αυτό συνέπεσε και με την προσπάθεια της εταιρείας να απεμπλακεί από ζημιογόνες δραστηριότητες, όπως η κατασκευή καρτών και να μπει σε νέους, κερδοφόρους, τομείς. Τα επόμενα χρόνια η Nintendo μετατρέπεται σε εταιρεία παιχνιδιών με κυρίαρχα τα σχέδια και τις εφευρέσεις του Yokoi.

Τα επόμενα δυνατά «χαρτιά» της Nintendo ήταν τα παιχνίδια του Gunpei Yukoi:

Ten Billion Barrel

Ten Billion Barrel (ένα μίνι-παζλ σε βαρέλι)

Chiritorie μια τηλεκατευθυνόμενη ηλεκτρική σκούπα! Ο ιδιοκτήτης μπορεί να μείνει μακριά από την ηλεκτρική σκούπα και να την ελέγξει με ένα τηλεχειριστήριο που την συνοδεύει στη συσκευασία.

Πόσο μπροστά από την εποχή τους!!!

Chiritirie
ultra machine

Ultra Machine (μίνι-baseball)

Love Tester (τεστ…αγάπης).

Love tester

Τα παιχνίδια σημειώνουν υψηλές πωλήσεις και καθιερώνουν την Nintendo ως μια επιτυχημένη εταιρεία παιχνιδιών μέχρι και το 1974.

Η εισαγωγή της εταιρείας στην ψηφιακή εποχή έγινε από τον Hiroshi Yamauchi

Ο Hiroshi συνειδητοποίησε, πως τα ηλεκτρονικά, θα μπορούν να ενταχθούν στα προϊόντα ψυχαγωγίας, καθώς οι τιμές τους έπεφταν και ήταν πλέον πιο προσιτά. Ταυτόχρονα η παγκόσμια κρίση πετρελαίου του 1973 έκανε το κόστος κατασκευής παιχνιδιών να εκτοξευτεί.

Έτσι βλέποντας και την μεγάλη επιτυχία της Τaito με το Space Invaders, η Nintendo στα τέλη του 1970 κάνει στροφή στην αγορά των Video-Games.


Η Atari και Magnavox όμως πουλούσαν ήδη συσκευές παιχνιδιού για χρήση στην τηλεόραση.

O Hiroshi Yamauchi κλείνει συμφωνία με την Magnavox
Magnavox Odyssey

Οπότε με βάση τις παραπάνω παρατηρήσεις κλείνει μια συμφωνία με την Magnavox για να πουλάει την συσκευή Magnavox Odyssey και έτσι μπαίνει η Nintendo στην ψηφιακή αγορά!!!

1977 Κυκλοφορεί η πρώτη κονσόλα της Nintendo

pong
Μία από τις διαθέσιμες παραλλαγές του παιχνιδιού που υπήρχε στις δυο πρώτες κονσόλες που κυκλοφόρησε η Nintendo.

Στην συνέχεια στις 1 Ιουνίου 1977 η Nintendo βγάζει στην αγορά την πρώτη της παιχνιδομηχανή, το Color Tv-Game 6. Το σύστημα κυκλοφορεί ως μια σειρά 5 συσκευών με την κάθε συσκευή να έχει και ένα διαφορετικό βασικό παιχνίδι και μερικές παραλλαγές του.

Ας δούμε την πρώτη σειρά οικιακών κoνσολών της Nintendo

Color Tv-Game 6
01/06/1977

Hiroshi Yamauchi releashes Color Tv-Game 6

Αρχική τιμή:  ¥9,800
1.000.000 πωλήσεις

To συγκεκριμένο μοντέλο έχει το παιχνίδι Light Tennis που μοιάζει και παίζετε όπως το Pong σε έξι διαφορετικές εκδόσεις.

Για το software του παιχνιδιού έχει πάρει άδεια από την Magnavox.

Δεν έχει αποσπόμενα χειριστήρια και παίζετε με έως 2 παίκτες.

Color Tv-Game 15
08/06/1977

Αρχική τιμή: ¥15,000
1.000.000 πωλήσεις

To Συγκεκριμένο μοντέλο έχει το παιχνίδι Light Tennis που μοιάζει και παίζετε όπως το Pong σε δεκαπέντε διαφορετικές εκδόσεις.

Για το software του παιχνιδιού έχει πάρει άδεια ξανά από την Magnavox.

Θα γίνει η πρώτη κονσόλα της Nintendo με αποσπόμενα χειριστήρια. Παίζετε με έως 2 παίκτες.

Hiroshi Yamauchi releashes  Color Tv-Game 15

Color Tv-Game Racing 112
08/06/1978

Hiroshi Yamauchi releashes  Color Tv-Game Racing 112

Αρχική τιμή: ¥18,000
500.000 πωλήσεις

To Συγκεκριμένο μοντέλο έχει ένα παιχνίδι Racing που μοιάζει με το Speed Race (1974) της Taito. Οι πολλοί διαφορετικοί τρόποι παιχνιδιού (112 στο σύνολο) θα δώσουν και το όνομα στην κονσόλα.

Το Software έχει δημιουργηθεί από τον Takehiro Izushi.

Color TV Block Kuzushi
23/04/1979

Αρχική τιμή: ¥13.500
500.000 πωλήσεις

To Συγκεκριμένο μοντέλο έχει ένα παιχνίδι κλώνο του Breakout της Atari που δημιουργήθηκε από την Taito. Το παιχνίδι παίζετε με έξι παραλλαγές.

Το casing του Block Kuzushi είναι γνωστό πως σχεδιάστηκε από τον μοναδικό Shigeru Miyamoto. Είναι μια από τις πρώτες του δημιουργίες στην Nintendo από την στιγμή που μπήκε στην εταιρεία το 1977.

Θα γίνει η πρώτη κονσόλα που θα κατασκευαστεί αποκλειστικά από την Nintendo. Στις προηγούμενες εκδόσεις στην κατασκευή των συσκευών βοηθούσε και η Mitsubishi.

Το Software έχει δημιουργηθεί από τον Takehiro Izushi.

Hiroshi Yamauchi releashes  Color TV Block Kuzushi

Computer TV Game
1980

Hiroshi Yamauchi releashes Computer TV Game

Η τελευταία κονσόλα της σειράς ήρθε το 1980. Λόγο του ότι οι κονσόλες με συγκεκριμένο αριθμό παιχνιδιών έχαναν δημοτικότητα η Nintendo κυκλοφόρησε ελάχιστα κομμάτια από αυτό το μοντέλο. Αυτός είναι και ο λόγος που το κάνει εξαιρετικά σπάνιο.

Για άλλη μια φορά ο Miyamoto θα σχεδιάσει το casing και την συσκευασία.

Η κονσόλα περιέχει το παιχνίδι Othello.

H Παραγωγή και τα σχέδια για την εξέλιξη των Computer TV Game, θα σταματήσουν για χάρη της νέας οικιακής κονσόλας που έρχεται το 1983 με ονομασία Family Computer γνωστό ως Famicom.

Μεταξύ 1977-1980 τα πρώτα τέσσερα μοντέλα της σειράς θα πουλήσουν συνολικά πάνω από 3,000,000 μονάδες. Η επιτυχία τους θα σπρώξει την Nintendo στην συνέχεια της παρουσίας της στην βιομηχανία των Video Games. Τα Color TV-Game αφήνουν την θέση τους στις οικιακές κονσόλες για να την παραλάβει το 1983 το θρυλικό Nintendo Entertainment System (NES) με 61.91 εκατομμύρια πωλήσεις.

Πριν το Famicom και το NES

Πριν πάμε στην ιστορία του NES που ξεκινά το 1983 έχουμε ένα κενό τριών ετών. Φυσικά η Nintendo δεν έμεινε άπραγη. Κάτω από την προεδρία του Hiroshi Yamauchi φέρνει άλλη μια καινοτομία που θα τρελάνει την αγορά. Μιλάω βέβαια για τα Game & Watch που θα δούμε να ανοίγουν το επόμενο άρθρο μας!!! Stay Tunned

Nintenders

Μείνετε συντονισμένοι στους Nintenders για περισσότερα νέα γύρω από την αγαπημένη μας πλατφόρμα και τα παιχνίδια της!
Επισκεφτείτε την ομάδα μας στο Facebook ”Nintendo Switch GR”. Ελάτε να συζητήσετε τα πάντα μαζί με ακόμη 6300 Έλληνες για την αγαπημένη μας κονσόλα.

ΠηγήΠηγήΠηγήΠηγήΠηγήΠηγήΠηγήΠηγήΠηγήΠηγήΠηγή, Πηγή, Πηγή, Πηγή, Πηγή, Πηγή, Πηγή, πηγή, Πηγή.

WhiteFox

Όταν έπαιξα για πρώτη φορά NES, στο σπίτι του Θείου μου, είδα έναν ολόκληρο κόσμο να ανοίγεται μπροστά μου, περιττό να σας πω ότι εκείνο το καλοκαίρι το έβγαλα στο σπίτι του θείου..... Αυτή η καινούργια μορφή διασκέδασης έγινε τρόπος ζωής, τα κάλαντα δεν τελείωναν αν δεν έπιανα τον στόχο της κάθε χρονιάς τα χρόνια περνούσαν, ήμουν πλέον μεγάλος για κάλαντα, αλλά οι αγορές συνεχίζονταν με αποτέλεσμα να έχουν περάσει από τα χέρια μου SNES, PS1, 3DO, PS2, PS3, PS4, Wii, Switch, GB, PC, και σίγουρα κάτι θα ξεχνώ.....

Αφήστε ένα σχόλιο!