Neon White: Μια αναπάντεχη έκπληξη
Προσωπικά οι indie κυκλοφορίες παιχνιδιών είναι αυτό που “νοστιμίζει” τη βιομηχανία των videogame. Έχουμε συνηθίσει τα μεγάλα franchise να μας δίνουν το ίδιο ξαναζεσταμένο φαγητό, την σίγουρη συνταγή της επιτυχίας, χωρίς να τολμά να κάνει μεγάλα βήματα. Για να είμαι δίκαιος φταίμε και εμείς οι φαν που μόλις δούμε μεγάλες αλλαγές ξεκινάμε τα cancel του εκάστοτε franchise.
Η indie σκηνή όμως απαγκιστρωμένη από το fanbase αλλά και το budget προσπαθεί να δώσει παιχνίδια που θα ξεχωρίσουν, φτιαγμένα με μεράκι. Τα πιο τολμηρά βήματα τα είδαμε σε indie και το κάνανε τόσο καλά που οι μεγάλες εταιρίες άρχισαν να βγάζουν κλώνους τους.
Ο νέος μου εθισμός λέγεται Neon White και είναι ένα τόσο πρωτότυπο indie που δυσκολεύομαι να το περιγράψω. Ο δημιουργός του, Ben Esposito, έδωσε προσφάτως μια συνέντευξη στο GoNintendo και μας εξηγεί πως οδηγήθηκε στην δημιουργία αυτού του τίτλου.
GN : Για όσους δεν ξέρουν, μπορείτε να εξηγήσετε τι είναι το Neon White;
BE: Το Neon White είναι ένα single player first person speedrunning παιχνίδι, όπου μπορείτε να θυσιάσετε τα όπλα σας για κινήσεις parkour. Παίζετε ως White, έναν δολοφόνο που μεταφέρθηκε στον Παράδεισο για να ανταγωνιστεί άλλους δολοφόνους δαιμόνων (Neon) για μια ευκαιρία να ζήσει στον Παράδεισο.
GN : Η εμφάνιση του Neon White είναι εξίσου μοναδική και υπέροχη. Πώς έφτασε η ομάδα σε αυτήν την οπτική προσέγγιση;
BE: Υπάρχουν αρκετά first person shooters που διαδραματίζεται στην Κόλαση! Σκεφτήκαμε ότι θα ήταν διασκεδαστικό να κάνουμε το αντίθετο. Η φωτεινή, καθαρή, πολύχρωμη αισθητική δεν είναι μόνο εντυπωσιακή, αλλά κάνει το παιχνίδι ευανάγνωστο σε πραγματικά υψηλές ταχύτητες. Η οπτική διαύγεια ήταν πολύ σημαντική για εμάς, επομένως η περιορισμένη χρωματική παλέτα έχει σκοπό να δώσει έμφαση στο gameplay.
GN : Ενώ οι speedrunners βρίσκουν σε οποιοδήποτε παιχνίδι την πρόκληση, το Neon White φαίνεται φτιαγμένο για speedrunning από την αρχή. Αυτός ήταν πάντα ένας στόχος που είχε στο μυαλό της η ομάδα;
BE: Η ιδέα του speedrunning ήταν μία ευτυχής σύμπτωση! Ενώ δουλεύαμε στην ιδέα ενός shooter που βασίζεται σε κάρτες, πειραματιστήκαμε στο να απαλλαγούμε από την έννοια της τράπουλας και αντ’ αυτού αποφασίσαμε να βρίσκεται κάρτες σκοτώνοντας εχθρούς. Σχεδιάσαμε μερικά επίπεδα με αυτόν τον τρόπο και βρήκαμε ότι ήταν πολύ διασκεδαστικό τόσο πολύ που αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα ολόκληρο παιχνίδι γύρω από αυτό. Ελπίζουμε να εξυπηρετήσουμε και τους δύο, τους έμπειρους speedrunners, αλλά και τους παίκτες που μπορεί να ενδιαφέρονται αλλά δεν το έχουν δοκιμάσει.
GN : Πώς το Neon White ικανοποιεί τόσο τους σκληροπυρηνικούς speedrunner όσο και αυτούς που μόλις εξοικειώνονται με την ιδέα;
BE: Για παίκτες που είναι νέοι στην ιδέα του speedrunning, δομήσαμε το παιχνίδι γύρω από την επανάληψη και την ανακάλυψη νέων τρόπων για να νικήσουν τα επίπεδα. Στην αρχή, απλά προσπαθείς να σκοτώσεις όλους τους δαίμονες και να φτάσεις στο τέλος του επιπέδου. Μόλις το κάνετε αυτό, ξεκλειδώνετε ένα συλλεκτικό δώρο που απαιτεί από εσάς να χρησιμοποιήσετε τους διαθέσιμους πόρους της κάρτας στο επίπεδο με νέο τρόπο. Στη συνέχεια, για να αποκτήσετε ένα χρυσό μετάλλιο, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε αυτές τις κάρτες αποτελεσματικά, απορρίπτοντάς τις. Τέλος, δεν θα μπορείτε να κάνετε “Άριστα” ένα επίπεδο έως ότου βρείτε μια παράκαμψη… και αν έχετε πρόβλημα με αυτό, το παιχνίδι έχει ένα ενσωματωμένο σύστημα υπόδειξης που σας δίνει μια ιδέα για το πού να κοιτάξετε, ωστόσο προσπαθεί να μην δώσει την απάντηση!
Για τους παίκτες που ασχολούνται περισσότερο με το speedrunning, υπάρχει μια ολόκληρη σειρά από κρυφούς μηχανισμούς και συμπεριφορές για να ανακαλύψουν ότι το παιχνίδι δεν απαιτεί ποτέ να το κάνετε. Υπάρχουν λειτουργίες, που ονομάζονται Level Rushes που σας επιτρέπουν να παίζετε το παιχνίδι με τη σειρά χωρίς την ιστορία. Αυτό για το οποίο είμαι πιο ενθουσιασμένος είναι το Hell Rush, το οποίο είναι μια διαρκής διαδρομή στο παιχνίδι όπου η υγεία σας δεν αναπληρώνονται μεταξύ των επιπέδων.
GN : Ο Neon White σας βάζει στο ρόλο ενός δολοφόνου που έχει επιλεγεί από την Κόλαση για να ανταγωνιστεί άλλους δολοφόνους δαιμόνων για μια ευκαιρία να ζήσετε μόνιμα στον Παράδεισο. Πώς θα μπορέσουν οι παίκτες να αλληλοεπιδράσουν και να προχωρήσουν την ιστορία σε όλο το παιχνίδι;
BE: Η ιστορία παρουσιάζεται με ένα φρέσκο οπτικό στυλ εμπνευσμένο από μυθιστόρημα. Το παιχνίδι χωρίζεται σε δώδεκα «αποστολές» που είναι σετ επιπέδων που έχουν κομμάτια της ιστορίας στην αρχή και στο τέλος τους. Μεταξύ των αποστολών, οι παίκτες έχουν την ευκαιρία να περάσουν χρόνο στο Central Heaven, το κέντρο όπου μπορούν να παίξουν ξανά τα προηγούμενα επίπεδα για να συλλέξουν δώρα. Στη συνέχεια, μπορούν να δώσουν τα δώρα σε χαρακτήρες στο hub για να ξεκλειδώσουν έξτρα περιεχόμενο, όπως συνομιλίες, αναμνήσεις από το παρελθόν και επίπεδα sidequest που έχουν μοναδικούς κανόνες ανάλογα με το ποιος δίνει το quest.
Μόνο μέσω της αλληλεπίδρασης με τους άλλους χαρακτήρες και της απόκτησης των αναμνήσεων του White, οι παίκτες θα μπορούν να ξεκλειδώσουν το «αληθινό» τέλος του παιχνιδιού.
GN : Οι φωνές πίσω από το Neon White είναι από κορυφές του είδους όπως την θρυλική φωνή των anime Steve Blum. Ποια ήταν η διαδικασία προσέγγισης μιας τόσο μεγάλης ομάδας γνωστών ηθοποιών;
BE: Όταν συζητούσαμε για το voice acting, η συν-δημιουργός μου η Geneva πρότεινε μια φωνή που ακουγόταν σαν τον Steve Blum για τον κύριο χαρακτήρα White. Το σκέφτηκα για ένα δευτερόλεπτο και ρώτησα “…γιατί να μην πάρω τον Steve;” Αποδεικνύεται ότι ήταν διαθέσιμος και ενθουσιασμένος με την ιδέα! Καταλάβαινε πραγματικά τον χαρακτήρα και μπόρεσε να αναδείξει μια απροσδόκητα συμπαθητική πλευρά του.
Μέρος της ομάδας μας προέρχεται από τη βιομηχανία των κινούμενων σχεδίων και όχι από τα παιχνίδια, οπότε κατά το casting δεν προσπαθούσαμε να αποκτήσουμε τους πιο γνωστούς ηθοποιούς, απλώς τις πιο δυνατές και ενδιαφέρουσες ερμηνείες χαρακτήρων. Είμαστε τόσο χαρούμενοι με όλες τις ερμηνείες των ηθοποιών στο παιχνίδι.
GN : Τα «Soul Cards» του Neon White φαίνονται σαν ο τέλειος μηχανισμός για το speedrunning. Με πόσους τρόπους μπορούν να αλλάξουν το παιχνίδι;
BE: Το παιχνίδι έχει 6 βασικές κάρτες (και μία που είναι spoiler!). Κάθε κάρτα λειτουργεί ως όπλο σαν παραδοσιακό FPS (πιστόλι, κυνηγετικό όπλο, πολυβόλο κ.λπ.) και το καθένα έχει μια μοναδική ικανότητα όταν την απορρίπτεις που σας κινεί και προκαλεί ζημιά στους εχθρούς.
Ο σχεδιασμός των καρτών ψυχής δεν είναι για να δώσει στους παίκτες περισσότερη ελευθερία, αλλά για να εισάγει ενδιαφέροντες περιορισμούς. Στην αρχή θα ανησυχείτε ότι δεν έχετε αρκετά πυρομαχικά για να περάσετε τα επίπεδα, αλλά μόλις μπείτε στο παιχνίδι, θα διαπιστώσετε ότι έχετε πολύ περισσότερα από όσα χρειάζεστε – ίσως πρέπει να ξοδέψετε αυτές τις κάρτες αντί να τις κρατάς!
GN : Το Neon White είναι μια console exclusive για το Switch. Τι έκανε την ομάδα να στοχεύσει το Switch ως την κονσόλα της για αυτήν την εμπειρία;
BE: Πιστεύαμε ότι η ατμόσφαιρα του του ταιριάζει! Αλλά σοβαρά, τα επίπεδα σε αυτό το παιχνίδι κυμαίνονται από λίγα λεπτά έως μερικά δευτερόλεπτα. Είναι διασκεδαστικό να παίζεις το παιχνίδι σε κομμάτια μεγέθους μπουκιάς και πραγματικά πιστεύαμε ότι η handheld λειτουργία στο Switch είναι η τέλεια εφαρμογή για τέτοιου είδους sessions. Είναι επίσης υπέροχο να παίζεις με χειριστήρια που υποστηρίζουν γυροσκόπιο.
GN : Το Switch δεν διακρίνεται για την δύναμή του, ωστόσο το Neon White τρέχει στα 60 fps. Με ποιον τρόπο το πέτυχε αυτό η ομάδα και πόσο μεγάλη εστίαση ήταν;
BE: Το Neon White είναι ένα παιχνίδι όπου τα χιλιοστά του δευτερολέπτου έχουν σημασία, επομένως ήταν σημαντικό για εμάς να πετύχουμε τα 60 fps στο Switch απλώς και μόνο επειδή κάνει τα χειριστήρια να έχουν πολύ μεγαλύτερη απόκριση, ειδικά όταν παίζουμε με γυροσκόπιο (το οποίο συνιστάται!)
Ήταν μεγαλύτερο εγχείρημα από ό,τι φαντάζεσαι! Δεν θα ήταν δυνατό εάν δεν χρησιμοποιούσαμε την μηχανή της Unity για τη μεταφορά του παιχνιδιού. Βρήκαν σωρεία κόλπων για να συμπιέσουν τις δυναμικές σκιές, σε ορισμένα επίπεδα ακόμη και επίπεδες αντανακλάσεις είναι κάτω από το όριο των 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Έπρεπε να δουλέψουμε ξανά το 100% των σκίαστρων και των υλικών του περιβάλλοντος μας για να πετύχουμε τον προϋπολογισμό, έτσι όλα όσα βλέπετε στο παιχνίδι αναδημιουργήθηκαν με γνώμονα την απόδοση.
GN : Τι είναι αυτό που ενθουσιάζει περισσότερο την ομάδα σας να δει από τους παίκτες;
BE: Ανυπομονούμε να δούμε τις παρακάμψεις και τις βελτιστοποιήσεις που θα βρίσκουν οι παίκτες. Όταν κυκλοφόρησε ένα σύντομο demo στον υπολογιστή, μας εξέπληξαν μερικά από τα κόλπα που προέκυψαν από αυτό, πολλά από τα οποία δεν είχαμε καμία απολύτως ιδέα. Παρόλο που δημιουργήσαμε συγκεκριμένες συντομεύσεις σε κάθε επίπεδο, δεν σημαίνει ότι αυτός είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να το περάσετε. Θα παρακολουθούμε τα speedrun σας!
Μείνετε συντονισμένοι στους Nintenders για περισσότερα νέα γύρω από την αγαπημένη μας πλατφόρμα και τα παιχνίδια της! Επισκεφτείτε την ομάδα μας στο Facebook ”Nintendo GR by Nintenders“. Ελάτε να συζητήσετε μαζί με ακόμη 5900 Έλληνες για την αγαπημένη μας κονσόλα.