Όλα όσα θέλετε να ξέρετε για το LEGO Super Mario

Όπως σας ενημερώσαμε πρώτοι εδώ, πριν λίγες μέρες, η LEGO και η Nintendo φανέρωσαν τη συνεργασία τους που κρατάει ήδη τέσσερα χρόνια, αποκαλύπτοντας το LEGO Super Mario. Η σειρά προϊόντων που θα κυκλοφορήσει μέσα στο έτος, περιέχει μια διαδραστική φιγούρα του Mario, ο οποίος συλλέγει νομίσματα σε επίπεδα που δημιουργούνται με πραγματικά τουβλάκια LEGO. Αλλά πώς προέκυψε η συνεργασία, πώς λειτουργεί ο Mario, και τί εκπλήξεις κρύβονται μέσα στις πίστες;

Η σελίδα The Brothers Brick που απευθύνεται σε fans των LEGO, πήρε συνέντευξη από τον Jonathan Bennink, Υπεύθυνο Σχεδιασμού του LEGO Creative Play Lab και Επικεφαλής Ψηφιακού Σχεδιασμού για το LEGO Super Mario, ο οποίος έδωσε πληροφορίες από τα παρασκήνια της δημιουργίας της νέας σειράς προϊόντων.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τη συνέντευξη:

Μπορείτε να μας πείτε λίγα πράγματα για εσάς και πώς αναμειχθήκατε στο LEGO Super Mario;

Είμαι στη LEGO εδώ και περίπου έξι χρόνια. Εργάστηκα πάνω στο LEGO Dimensions τα πρώτα δύο και έπειτα ανέλαβα επικεφαλής δημιουργικού για τη συνεργασία με τη Nintendo. Είναι πολύ κουλ να δουλεύεις σαν σχεδιαστής LEGO, αλλά το να δουλεύεις με τη Nintendo είναι σαν να πραγματοποιείται ένα όνειρο, ένα όνειρο που δεν ήξερα καν ότι είχα! Είμαι ενθουσιασμένος που βλέπω πώς ανταποκρίνεται ο κόσμος στο LEGO Super Mario και μπορώ να πω στους φίλους και στην οικογένειά μου πάνω σε τι δουλεύω τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Πώς ήταν η ανταπόκριση για το LEGO Super Mario μέχρι στιγμής;

Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τις αντιδράσεις του κόσμου. Νομίζω ότι οι περισσότερες ήταν πολύ θετικές. Φυσικά, είναι κάτι νέο και πρωτοποριακό και ίσως όχι κάτι που περίμενε ο κόσμος (πράγματι διαβάζουμε τα σχόλια), αλλά χαιρόμαστε που το κοινό ανυπομονεί να μάθει περί τίνος πρόκειται.

Πώς προέκυψε η συνεργασία μεταξύ LEGO και Nintendo;

Εργάζομαι πάνω σε αυτό το project εδώ και τέσσερα χρόνια. Μισό χρόνο πριν απ’ αυτό οι υπεύθυνοι της LEGO και της Nintendo συναντήθηκαν για να συζητήσουν για το τί θα μπορούσαμε να κάνουμε μαζί και ποια είναι τα δυνατά σημεία του καθενός μας. Αποφασίσαμε από νωρίς ότι θέλαμε να αξιοποιήσουμε αυτά στα οποία οι δύο πλευρές ήταν καλές. Για τη LEGO φυσικά, το τουβλάκι, η δημιουργικότητα και το να χρησιμοποιούμε τη φαντασία μας, ενώ για τη Nintendo η αδιάκοπη αλληλεπίδραση (με τον χρήστη) και η πρωτοπορία. Θέλαμε να σιγουρέψουμε ότι όταν θα συναντιόνταν η LEGO και η Nintendo, αυτές οι δύο εταιρίες με πλήθος fans, θα το κάναμε σωστά.

Μισό χρόνο μέσα στο project, κατασκευάσαμε το πρώτο πρωτότυπο μια διαδραστικής φιγούρας Mario. Εύχομαι μια μέρα να μπορέσουμε να τη μοιραστούμε με τον κόσμο γιατί πιστεύω ότι θα ήταν αρκετά ενδιαφέρον να μάθει από πού ξεκίνησε και πώς κατέληξε. Αλλά βασικά ήταν ένα μικρό τουβλάκι, με ύψος ίσως τέσσερα τμήματα, με μια οθόνη και ηχεία, στο οποίο βάλαμε ένα καπέλο που βάψαμε κόκκινο. Μόλις βάλαμε το καπέλο, όλοι είπαμε ”Ναι, αυτός είναι ο Mario!” και κατευθείαν τον λατρέψαμε ως έναν διαδραστικό χαρακτήρα LEGO.

Ωστόσο δεν ξέραμε ακριβώς τι να τον κάνουμε και πώς να εκμεταλλευτούμε πλήρως τη λειτουργικότητά του. Γι’ αυτό εργαστήκαμε με τη Nintendo και κάναμε τεστ με παιδιά, σε πολλές μορφές του, μέχρι που κατασταλάξαμε στην ιδέα του να χτίζεις πίστες. Βασικά, δε μπορείς να κάνεις λάθος με το να χτίζεις πίστες, όμως συγκεκριμένοι συνδυασμοί και κόλπα θα κάνουν την πίστα καλύτερη και θα σου δώσουν περισσότερα νομίσματα. Το να χτίζεις πίστες ήταν ίσως η μεγαλύτερη “αποκάλυψη” που είχαμε στο project, γιατί εκεί είναι που έρχεται και κουμπώνει το κυρίως κομμάτι της LEGO. Τα πάντα γίνονται με τα τουβλάκια και έχει να κάνει με το να βρίσκεις ιδέες για πίστες και το να χτίζεις ό,τι θέλεις με την τεχνολογία και τη διαδραστικότητα, για τις οποίες φημίζεται η Nintendo και εμφύσησε στο project από την αρχή.

Το βίντεο που παρουσιάστηκε δείχνει ποικιλία θεματικών επιπέδων με τους αντίστοιχους κακούς τους, φτιαγμένους από τουβλάκια. Θα υπάρξουν επιπλέον συλλογές για διαφορετικά παιχνίδια και θέματα με τον Mario;

Το βίντεο δείχνει ποικίλα σετ που είναι στα σχέδιά μας και θα κυκλοφορήσουν στο εγγύς μέλλον, όπως ο Bowser Jr., η περιστρεφόμενη πλατφόρμα και η περιοχή εκκίνησης και τερματισμού. Δεν μπορώ να αποκαλύψω περισσότερα για την ώρα.

Θα υπάρξουν σετ LEGO Super Mario σε μέγεθος μίνι φιγούρων;

Δυστυχώς δε μπορώ να απαντήσω στην ερώτηση, γιατί δε σχολιάζουμε για μελλοντικά προϊόντα που μπορεί ή μπορεί να μην κυκλοφορήσουμε.

Το σύμπαν του Mario είναι σχεδόν τόσο μεγάλο όσο το σύμπαν των LEGO. Μπορούμε να αναμένουμε μελλοντικά σετ από άλλα παιχνίδια Mario, όπως το Odyssey ή το Mario Kart ή ακόμη και από άλλα IP της Nintendo σαν το Zelda ή το Donkey Kong; 

Και πάλι, δε μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες, όμως μπορώ να πω ότι δεν εργαζόμαστε τέσσερα χρόνια για να κυκλοφορήσουμε μόνο μία σειρά προϊόντων. Ελπίζουμε να έχουμε μια μακρά και παραγωγική σχέση με τη Nintendo και τα IP της και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε μαζί τους μακροπρόθεσμα. Έχουν πολλά φανταστικά IP τα οποία μπορούμε να κάνουμε ή να μην κάνουμε.

Πώς λειτουργεί η διαδραστική τεχνολογία μέσα στον Mario; Βασίζεται στο NFC όπως το LEGO Dimensions;

Για την ακρίβεια ο Mario χρησιμοποιεί οπτικό αισθητήρα. Η Nintendo είναι πολύ δυνατή με τα ψηφιακά, οπότε συνεργαστήκαμε πάνω στην τεχνολογία και στο συνολικό σκεπτικό του παιχνιδιού. Ξανά, αξιοποιήσαμε τα δυνατά σημεία και των δυο μας. Ο Mario έχει μια οθόνη, όπως βλέπετε και στο βίντεο, στην οποία μπορούμε να κινούμε τα μάτια του, το στόμα του και την οθόνη στην κοιλιά του που μπορούμε να προβάλουμε πληροφορίες για το παιχνίδι. Σε αυτές περιλαμβάνονται το πόσα νομίσματα κερδίζεις, πόσος χρόνος σου απομένει και τις αλληλεπιδράσεις που μπορείς να έχεις με την πίστα. Έχει κι ένα ηχείο που μπορεί να σου μιλάει και να παίζει μουσική.

Διαθέτει επίσης και αισθητήρα χρώματος, κάτω, ανάμεσα στα πόδια του για να μπορεί να “διαβάζει” τα χρώματα των LEGO. Μπορείς να προσθέσεις τα δικά σου τουβλάκια στις πίστες που φτιάχνεις και να πάρεις νομίσματα, αλλά οι κύριες δράσεις προέρχονται από το σκανάρισμα barcodes. Αν δείτε προσεκτικά το βίντεο και το σταματήσετε την κατάλληλη στιγμή, μπορείτε να παρατηρήσετε τα barcodes στο Piranha Plant, στην περιστρεφόμενη πλατφόρμα και στην ασπίδα του Bowser Jr.. Αυτά είναι προεγκατεστημένα αυτοκόλλητα που μπαίνουν πάνω σε πλακίδια 2×2. Ο Mario τα “διαβάζει” και έχει διαφορετικές αλληλεπιδράσεις με αυτά.

Στο βίντεο είδαμε ότι ο Mario έχει πλήκτρα ενεργοποίησης και Bluetooth. Πώς τον επαναφορτίζεις; Θα συνδέεται με κάποια εφαρμογή ή συσκευή, όπως ένα τηλέφωνο ή το Nintendo Switch και θα μπορεί να λάβει ενημερώσεις;

Δυστυχώς δε μπορώ να μιλήσω για τη μπαταρία ή για ενημερώσεις, αλλά αυτά θα τα αποκαλύψουμε στο μέλλον. Επίσης δε μπορώ να πω με τι θα συνδέεται, όμως μπορώ να πω ότι δε θα συνδέεται με το Switch. Δε συνδέεται με hardware της Nintendo. Αυτό γιατί θέλαμε να κρατήσουμε τις εμπειρίες πολύ διαφορετικές. Το LEGO Super Mario δεν είναι βιντεοπαιχνίδι. Στην ουσία τα παιδιά επιδρούν με τα σετ, αναλαμβάνοντας ρόλους σε ένα (υποτιθέμενο) βιντεοπαιχνίδι, φτιάχνοντας πίστες, αλλά δε συνδέεται με κάποιο παιχνίδι της Nintendo για παράδειγμα. Έτσι λοιπόν υπάρχει ένας πολύ σαφής διαχωρισμός ανάμεσα στα δύο, ωστόσο ακόμη δε μπορώ να σχολιάσω με το τι μπορεί να συνδεθεί.

Πώς καταλήξατε σε αυτή την εμφάνιση για τον Mario;

Υπήρξε πολλή σκέψη για τον σχεδιασμό του Mario και συνεργαστήκαμε πολύ στενά με την ομάδα των IP της Nintendo. Ο Mario είναι το μεγαλύτερο και πιο το αγαπημένο τους franchise, οπότε ήταν πολύ συγκεκριμένοι για το τι χρώματα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για παράδειγμα. Δοκιμάσαμε με το κίτρινο χρώμα των LEGO, αλλά η φιγούρα δε φαινόταν καλή. Οπότε καταλήξαμε σε αυτόν τον υβριδικό συνδυασμό με χρώματα των LEGO και Mario, ώστε να πλησιάσουμε όσο γινόταν στο IP. Το βίντεο δείχνει επίσης ότι το κεφάλι του Mario βγαίνει και νομίζω θα έχουμε περισσότερα συναρπαστικά νέα να μοιραστούμε στο μέλλον.

Στην κοινότητα των LEGO έχουμε νάνο-φιγούρες, μίκρο-φιγούρες, μίνι φιγούρες και μεγάλες φιγούρες μεταξύ άλλων. Ο Mario δεν ανήκει σε αυτές τις κατηγορίες. Ποια ορολογία χρησιμοποιείτε για το μέγεθος των σετ του LEGO Super Mario;

Αυτή είναι πολύ καλή ερώτηση. Για να είμαι ειλικρινής, δεν έχουμε καταλήξει σ’ αυτό ακόμη. Ίσως εσείς ή η κοινότητα μπορείτε να σκεφτείτε κάτι καλό που να μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε.

Πώς καθορίστηκε η κλίμακα του LEGO Super Mario και των επιπέδων;

Είμαι ο επικεφαλής ψηφιακού σχεδιασμού, οπότε είμαι υπεύθυνος του συνολικού σκεπτικού του παιχνιδιού και της τεχνολογίας του. Θέλαμε να σιγουρευτούμε ότι δε θα θέσουμε μια τιμή που κανείς δε θα μπορούσε να πληρώσει, οπότε το μέγεθος καθορίστηκε από το τι τεχνολογία θέλαμε να χωρέσουμε μέσα. Ό,τι τεχνολογία έχει είναι τετράγωνο (σχήμα), με τετράγωνες οθόνες, τετράγωνες μπαταρίες ή ό,τι άλλο έχει, αλλά αν δείτε το αρχικό του σχέδιο, ο Mario είναι πάλι αρκετά τετράγωνος. Μας άρεσε πολύ η όψη του διότι αντικατοπτρίζει το retro στοιχείο του gaming του παλιού καιρού, για το οποίο φημίζεται τόσο πολύ η Nintendo.

Με το που καταλήξαμε στην εμφάνιση του Mario, έπρεπε να διασφαλίσουμε ότι και το υπόλοιπο σύμπαν ταίριαζε με αυτό το στιλ. Εξετάσαμε τη δημιουργία και συμπαγών χαρακτήρων, για παράδειγμα φτιάξαμε έναν χυτό Goomba που είναι πολύ στρογγυλός ή τον Bowser Jr. που είναι επίσης πολύ στρογγυλός. Στο βίντεο μπορείτε να δείτε ότι τελικά καταλήξαμε στο τα πάντα να είναι κατασκευασμένα από τουβλάκια. Αυτό τελικά είναι και το DNA της σειράς LEGO Super Mario.

Αναφέρατε πως θέλετε να κρατήσετε τα σετ οικονομικά προσιτά. Μπορείτε να κάνετε κάποιο σχόλιο για τον αριθμό των σετ και τις τιμές της σειράς LEGO Super Mario;

Δυστυχώς δε μπορώ να σχολιάσω τις τελικές τιμές ή των αριθμό τους αυτή τη στιγμή. Όμως προσπαθήσαμε να βρούμε την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στην τεχνολογία και την ευχέρεια στη χρήση.

Τι συνετέλεσε στον τελικό χαρακτηριστικό σχεδιασμό κάθε πίστας;

Στο βίντεο βλέπετε ξεκάθαρα ότι πρόκειται για ένα σπονδυλωτό σύστημα. Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά ήταν καλά στο να χτίζουν τμήματα όπως η περιστρεφόμενη πλατφόρμα ή ο μικρός πύργος με τον Bowser Jr. που πέφτει, αλλά το να χτίσουν ένα ολόκληρο επίπεδο ήταν αρκετά δύσκολο γι’ αυτά. Κι ακόμα περισσότερο όταν έπρεπε να το αποσυναρμολογήσουν ξανά για να το αναδιαμορφώσουν. Τα LEGO είναι φτιαγμένα για να χτίζεις, αλλά επίσης και να ξαναχτίζεις και να νιώθεις σίγουρος ότι μπορείς να τα χαλάσεις και με κάποιο τρόπο να ξαναφτιάξεις κάτι καινούριο.

Οπότε καταλήξαμε σε ένα νέο σύστημα που αναπτύξαμε ειδικά για αυτή τη σειρά. Αυτό περιλαμβάνει νέες βάσεις από τετράγωνα πλακίδια με στρογγυλεμένες γωνίες (αυτές είναι κάπως σαν αναφορά στο Super Mario 3D World), οι οποίες μπορούν να αναδιαταχτούν. Αυτό δίνει στη σειρά και μια μοναδική εμφάνιση, ώστε να τη διαφοροποιήσει από κάποια άλλα IP βιντεοπαιχνιδιών μας, σαν το Minecraft. Μπορείς να συνδέσεις την κάθε βάση με ένα πλακίδιο διπλού πλάτους στο κενό από κάτω τους, οπότε είναι εύκολο για όλους να αναδιαμορφώσουν τις πίστες και επίσης δίνουμε μια ομοιόμορφη χαρακτηριστική όψη σε ολόκληρη τη σειρά.

Ποιοι άλλοι σχεδιαστές συμμετείχαν στο LEGO Super Mario;

Σε αυτή τη φάση μπορώ μόνο να αποκαλύψω ποιος ήταν ο επικεφαλής σχεδιαστής από την πλευρά της Nintendo. Δουλέψαμε με τον κύριο Tezuka. Βρίσκεται στη Nintendo εδώ και 45 χρόνια, συνδημιούργησε τον Mario, είναι μέλος του συμβουλίου των διευθυντών της και είναι ιδιαίτερη τιμή να συνεργαζόμαστε μαζί του.

Πώς θα είναι τα διαδραστικά στοιχεία στις οθόνες και μέσω των ήχων;

Ο Mario διαθέτει μια TFT έγχρωμη οθόνη που φαίνεται και στο βίντεο και δείχνει τις αντιδράσεις του με τα μάτια και το στόμα, κάτι που δίνει συναίσθημα στον χαρακτήρα και ζωντανεύει τον Mario. Στην οθόνη της κοιλιάς του προβάλουμε πληροφορίες για το παιχνίδι. Άρα αν πηδήξετε πάνω στο ? Block βλέπετε να περιστρέφονται τα ερωτηματικά και με το που απομακρυνθείτε από αυτό, τότε είναι που παίρνετε κάποιο αντικείμενο. Στο βίντεο φαίνεται ένα bonus με 10 νομίσματα. Υπάρχουν κι άλλα bonus μαζί με κάποια πολύ εμβληματικά αντικείμενα που μπορείτε να λάβετε από τα ? Βlocks του παιχνιδιού. Κι όταν πηδάτε πάνω σε έναν εχθρό. δείχνουμε μια εικόνα και παίζει ένας ήχος. Βλέπετε στο βίντεο ότι το να μιλάει με τον Yoshi κάνει τον Mario ευτυχισμένο, οπότε εμφανίζεται μια καρδιά στην οθόνη της κοιλιάς του. Λέει επίσης και διάφορες φράσεις όπως, “Hi!” ή “Hey, it’s me again!”. Αυτές είναι όλες οι λεπτομέρειες που μπορώ να δώσω σε αυτή τη φάση.

Ποιες είναι η αγορά- και οι ηλικίες-στόχος για το LEGO Super Mario;

Οι ηλικίες που στοχεύουμε είναι 6+ (με μεγάλη επιπλέον έμφαση στο συν!). Τα LEGO και ο Mario υπάρχουν εδώ και γενιές. Είμαι σίγουρος ότι και οι δυο μας μεγαλώσαμε με αυτόν και παίζαμε ή ακόμα παίζουμε παιχνίδια Mario. Όμως υπάρχουν και παιδιά που μεγαλώνουν με τα LEGO και τον Mario αυτή τη στιγμή οπότε προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε ένα προϊόν που να απευθύνεται εξίσου στους fans των LEGO και του Mario. Υπάρχει μεγάλη αλληλοεπικάλυψη στα κοινά. Η Nintendo είναι εξαιρετική στο να δημιουργεί εμπειρίες για μικρούς και μεγάλους, αγόρια και κορίτσια γιατί όλοι παίζουν τα παιχνίδια της και η βασική ιδέα τους είναι πολύ απλή. Είναι εύκολη να την καταλάβεις.

Το ίδιο προσπαθήσαμε να κάνουμε με το LEGO Super Mario. Η κύρια επιδίωξή μας κατά την ανάπτυξη επικεντρώνεται στη γενικότερη ανταπόκριση του κόσμου και στον ενθουσιασμό που θα έχουν όλοι για το να ζήσουν αυτή την εμπειρία, παίζοντας το παιχνίδι. Φυσικά θα έχεις και ένα 20% που θα πιάσουν τις μικρές λεπτομέρειες και θα γίνουν πολύ, πολύ καλοί σε αυτό. Επειδή και η LEGO και η Nintendo είναι προσανατολισμένες στην οικογένεια, ελπίζουμε ότι το κοινό θα το παίξει με παρέα. Τα παιδιά μπορούν να φτιάξουν πίστες για τους γονείς τους, μπορεί οι γονείς ή τα αδέρφια τους να φτιάξουν δύσκολες πίστες για τα παιδιά. Ολόκληρο το οικοσύστημα των LEGO βασίζεται στη δημιουργικότητα και στο να παίζεις ρόλους στο νου σου. Το LEGO Super Mario φέρνει καινούρια διαδραστικότητα σε αυτό το παιχνίδι ρόλων, άρα και οι άνθρωποι γύρω σου μπορούν να διασκεδάσουν με αυτά που κάνεις με τον Mario (ή με αυτά που κάνεις σ’ αυτόν – το να πέφτεις στη φωτιά ή από μια πλατφόρμα είναι αστείες αλληλεπιδράσεις). Ελπίζουμε να προσελκύσουμε εξίσου τους fans των Mario και LEGO.

Μπορείτε να μας πείτε δυο λόγια για το play testing και για όσα μάθατε στην πορεία;

Κάναμε πολλά τεστ γι’ αυτό το προϊόν σε κοινά-στόχο στις Η.Π.Α., στη Γερμανία, στην Ιαπωνία, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στη Δανία. Καθώς το προϊόν εξελίσσονταν, ήταν πολύ ωραίο να βλέπεις τα παιδιά να απολαμβάνουν να φτιάχνουν πίστες. Ανακαλύψαμε ότι αν απλά έδινες τα τουβλάκια στα παιδιά ανάμεικτα, ήταν πολύ δύσκολο να ξεκινήσουν. Ωστόσο ξέρουν τι είναι μια πίστα παιχνιδιού, ξέρουν ποιος είναι ο Mario. Δεν υπάρχει σωστό ή λάθος, όμως οι υποδείξεις για τα επίπεδα απαλείφουν το σύνδρομο του λευκού καμβά που έχουν όταν δεν ξέρουν τι να πρωτοφτιάξουν. Κάποια αμέσως έφτιαξαν μια πίστα με λάβα. Ένα κορίτσι έχτισε ένα επίπεδο με άμμο, επειδή ήταν μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα μέσα στον καύσωνα και ήθελε να δει πώς ο Mario θα μάζευε νομίσματα μέσα στην έρημο.

Στην αρχή είχαμε εκείνο το πρότυπο του Mario με απλοϊκά τεχνάσματα, όπως είχαν τα πιο παλιά παιχνίδια που είναι μεν διασκεδαστικά να παίζεις για λίγες ώρες αλλά μετά τα βαριέσαι. Εκεί ακριβώς εισέρχεται η τεχνογνωσία της Nintendo και η μακροβιότητα που επιδιώκουμε με το σκεπτικό της κατασκευής επιπέδων. Ξοδεύεις πολύ χρόνο, σκεπτόμενος πώς θα χτίσεις μια πίστα, πώς θα αντιδράσει ο Mario, πώς θα συλλέξει νομίσματα και ποιο θα είναι το τελικό σου σκορ σε αυτά. 

Ποιο είναι το αγαπημένο σας παιχνίδι Super Mario και ποιον χαρακτήρα επιλέγετε στο Super Smash Bros.;

Το Mario 64 ήταν μακράν το αγαπημένο μου παιχνίδι, επειδή ήταν το πρώτο 3D platform παιχνίδι εκεί έξω. Το Nintendo 64 ήταν η πρώτη πραγματικά 3D κονσόλα και ουσιαστικά έθεσε τον πήχη για όλες όσες ακολούθησαν. Ήμουν ίσως 12, αλλά με είχε συνεπάρει το να μπορώ να τρέχω και να πηδάω με τον Mario σε εκείνο το ανοιχτό περιβάλλον. Και πρέπει να μαζέψεις κι όλα τα αστέρια, έτσι;! Ο βασικός χαρακτήρας μου στο Super Smash Bros. είναι ο Star Fox. Τον λατρεύω.

Πηγή

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *