Saturday, December 14, 2024
Νέα

Τέλος για τη συνεργασία της Microsoft με τη Nintendo;

Τα τελευταία χρόνια η συνεργασία της Microsoft με τη Nintendo υπήρξε στενότερη από ποτέ. Όλα ξεκίνησαν το 2014, όταν η αμερικάνικη εταιρία απέκτησε το franchise του Minecraft και αποφάσισε να μην κρατήσει το παιχνίδι αποκλειστικό στις πλατφόρμες της, έτσι αυτό κυκλοφόρησε μεταξύ άλλων, σε Wii U, Nintendo 3DS και τελευταία στο Nintendo Switch. 

To Minecraft έγινε το όχημα της εταιρίας για να φέρει και το Xbox Live, την online υπηρεσία της στο Switch, καθιστώντας έτσι δυνατό το online παιχνίδι ανάμεσα στις πλατφόρμες των Microsoft και Nintendo, μέσω του cross-play, κάτι που υποστηρίχθηκε και με τη διαφημιστική καμπάνια Better Together.

Η συνεργασία συνεχίστηκε με τη μεταφορά στο Switch, αποκλειστικών για το Xbox τίτλων, όπως τα Ori and the Blind Forest, New Super Lucky’s Tale, Cuphead, ενώ οι Banjo και Kazooie, ιδιοκτησία της Rare που πλέον ανήκει στο δυναμικό της Microsoft, έκαναν την εμφάνισή τους στο Super Smash Bros. Ultimate.

Ωστόσο, φαίνεται ότι η Microsoft, πιθανώς και λόγω του επικείμενου λανσαρίσματος του Xbox Series X, πλέον ίσως θέλει να κάνει ένα διάλειμμα από αυτή τη στενή σχέση με τη Nintendo. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Unlocked του IGN, o Phil Spencer, εκτελεστικός αντιπρόεδρος Gaming στη Microsoft και διευθυντής του Xbox δήλωσε σχετικά:

“Η σχέση με τη Nintendo είναι εξαιρετική. Ο Dough Bowser (πρόεδρος της Nintendo Αμερικής) κι εγώ μιλάμε συνεχώς. Ο Furakawa, CEO της Nintendo, κι εγώ γνωριζόμαστε καλά και συζητάμε.

Θα πω ότι το κάθε ένα IP σε διαφορετικές πλατφόρμες, νομίζω ότι μπορεί να μπερδέψει τους πελάτες μας με τον καιρό. Εξακολουθούμε να μαθαίνουμε, κάποιοι από τους συνεργάτες μας στην ανάπτυξη ήθελαν να το κάνουν αυτό κι εμείς θέλουμε να υποστηρίζουμε τις επιθυμίες του δημιουργικού μας ταλέντου. Κάποιες απ’ αυτές (τις συνεργασίες με τη Nintendo) οργανώθηκαν από τους συνεργάτες μας”.

Αλλά σκέφτομαι ολοένα και περισσότερο: “τι σημαίνει η πλήρης εμπειρία του Xbox σε διαφορετικές πλατφόρμες;”. Γιατί στην παρούσα φάση, φαίνεται πως κάθε φορά που βγαίνει ένα παιχνίδι, υπάρχει το “θα βγει εκείνο εδώ ή θα βγει αυτό εκεί;”. Θα προτιμούσα να επικεντρώσω τις προσδοκίες των fans μας γύρω από το Xbox, σε σχέση με το πού θα βγουν τα παιχνίδια. Πίστευα ότι το καταφέραμε με τους first party τίτλους μας, όταν μιλήσαμε για τίτλους που θα κυκλοφορήσουν σε Xbox και PC και κάποιοι αντέδρασαν αρνητικά, αλλά τουλάχιστον εμείς θέσαμε τις προσδοκίες γι’ αυτό. Θα ήθελα να φτάσουμε σε αυτό το σημείο με το εκάστοτε hardware στο οποίο έχουμε παρουσία. Οπότε μάλλον θα αφήσω τη συζήτηση εδώ”.

Σίγουρα έχω απεριόριστο θαυμασμό για τον ρόλο της Nintendo και λατρεύω το γεγονός ότι έχουμε εκπληκτικά παιχνίδια στην πλατφόρμα τους. Αλλά δε λατρεύω το ότι για κάθε ένα μας παιχνίδι δημιουργούνται φήμες, σχετικά με το αν αυτό θα καταλήξει στο Switch ή όχι. Θεωρώ ότι θα πρέπει να θέσουμε πιο σαφείς προσδοκίες για τους θαυμαστές μας”.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ, με το επίμαχο απόσπασμα στο 26:39.

Φαίνεται λοιπόν πως η Microsoft σχεδιάζει να επικεντρωθεί στο Xbox για το επόμενο διάστημα, παρόλο που ο Spencer δεν απέκλεισε κατηγορηματικά μελλοντικές συνεργασίες με τη Nintendo. Ωστόσο τα λεγόμενα του δείχνουν ότι αυτές δεν είναι στα άμεσα σχέδια της εταιρίας. Ίσως τελικά αργήσουμε να δούμε το Ori and the Will of the Wisps στο Switch μας.

Αφήστε ένα σχόλιο!