Ξέρατε ότι…στο Breath of the Wild αρχικά υπήρχε μία λιλιπούτεια φυλή;
Ένα παιχνίδι ύμνος, μία ωδή στα open-world παιχνίδια, ένα εγκώμιο που πλέχτηκε με νοσταλγία, αφοσίωση, σεβασμό για την σειρά Zelda και πάνω απ’ όλα με έμπνευση. To ” The Legend of Zelda: Breath of The Wild ” σφίζει από μαγεία και μυστικά….πάμε να τα ανακαλύψουμε.
Η έμπνευση του, πηγάζει τόσο από όλη την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού όσο και από τους μοναδικούς χαρακτήρες. Κάθε χαρακτήρας του The Legend of Zelda: Breath of the Wild χρειάστηκε διαφορετική προσέγγιση όσον αφορά τον σχεδιασμό του. Φυσικά η ιστορία ξεκίνησε με την ανάγκη δημιουργίας των πρωταγωνιστών, δηλαδή του Link, της Zelda και του Ganon.
Link
Η ομάδα πρωτίστως ασχολήθηκε με τον χαρακτήρα του Link, ο οποίος χαρακτηρίζεται από καλοσύνη και ευγένεια. Από αυτό το στοιχείο «γραπώθηκε» και ξεκίνησε να χτίζει εμφανισιακά τον Link. Μάλιστα ο Eiji Aonuma αναφέρει πως ήθελαν ο Link να είναι ένας «ουδέτερος» χαρακτήρας έτσι ώστε οι παίκτες να μπορούν να ταυτιστούν μαζί του παίζοντας. Δεν προσπάθησε να του δώσει υπερβολικά “cool” στοιχεία γιατί τότε οι παίκτες θα ένιωθαν ότι «κοντρολάρουν» έναν ήδη έτοιμο ήρωα.
Και αυτό έρχεται σε αντίθεση με τον σκοπό και το κλίμα του παιχνιδιού. Την εξερεύνηση της Hyrule, την εξερεύνηση των αναμνήσεων του Link, την εξερεύνηση του εαυτού μας. Παίζοντας γινόμαστε ένα με τον Link, γινόμαστε ταξιδιώτες και ανακαλύπτουμε νέα μέρη, νέους κινδύνους, νέους φίλους. Αυτό αντιπροσωπεύει και ο Link. To πως μπορεί ο καθένας μας να γίνει ήρωας με τον δικό του τρόπο και ρυθμό, στον δικό του χρόνο μέσα από το πρόσωπο του Link.
Ενδιαφέρον είναι η παρατήρησή του Aonuma, πως οι artists της ομάδας ενθουσιάστηκαν και σχεδίασαν πάνω από 100 διαφορετικά designs.
“There were close to one hundred designs presented within the team for Link, and the number of sketches was too great to count.“
Γιατί ο Link στο Βreath of the Wild φοράει μπλε ρούχα;
Αρχικά ο Eiji Aonuma ανέφερε ότι το παραδοσιακό πράσινο tunic ήταν πολύ αναμενόμενο και ήθελαν να αλλάξουν ελαφρώς την αμφίεση του Link. Παρόλα αυτά, κανένας από την ομάδα δεν «πέταξε» ξαφνικά την ιδέα να γίνει ο Link μπλε. Αυτό έγινε στην πορεία σταδιακά. Ένας από τους λόγους που εγκαθιδρύθηκε ωστόσο το μπλε χρώμα, ήταν η αντίθεση που έκανε με τα καταπράσινα τοπία της μετα-αποκαλυπτικής Hyrule.
Ganon
To πρώτο στοιχείο σχετικά με τον σχεδιασμό του Ganon αφορούσε εξ’ολοκλήρου την λειτουργικότητά του ως boss. Ο Calamity Ganon o οποίος διακρίνεται από μία ανυπέρβλητη και ρέουσα δύναμη δεν μπορούσε να έχει ένα απλό σώμα. Δεν θα μπορούσε να είναι ανθρωπόμορφος. Έτσι, μόλις αντιλήφθηκαν πώς ακριβώς θα εξελισσόταν η μάχη ανάμεσα στον Ganon και τον Link , ξεκίνησαν να τον σχεδιάζουν, και κατέληξαν στο τελικό του design. Ένα ξεχωριστό, ιδιαίτερο και άκρως εντυπωσιακό σχέδιο.
Zelda
O σχεδιασμός της πριγκίπισσας Zelda ήταν ο δυσκολότερος σε όλο το Breath of the Wild. Όλα ξεκίνησαν με ερωτήσεις τύπου: Τι προσωπικότητα θα έχει η Zelda; Πως θα συνδεθούν οι παίκτες μαζί της; Θα θέλουν αν την σώσουν; H εμφάνισή της θα προκαλεί βαθιά συναισθήματα στους παίκτες;
O art director Satoru Takizawa δήλωσε:
… she was the hardest character by far to design in The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
Έτσι κατέληξαν με το εξευγενισμένο, πράο και πανέμορφο design της πριγκίπισσας Zelda. Μία αιθέρια ύπαρξη, η οποία κέρδισε αμέσως την καρδιά μας (και του Link)…
Οι Λιλιπούτειοι του Breath of the Wild
Κάθε χαρακτήρας που έχει δημιουργηθεί στο The Legend of Zelda: Breath of the Wild έχει «γεννηθεί» για να στηρίζει και να υπενθυμίζει τους δεσμούς της μοίρας ανάμεσα στον Ganon, την Zelda και τον Link. Έτσι διαφορετικοί χαρακτήρες δημιουργήθηκαν και περιπλέχθηκαν με τους κεντρικούς μας ήρωες. Πολλοί παρέμειναν ακριβώς οι ίδιοι, κάποιοι άλλαξαν τελείως σε χρώμα ή σε design ενώ κάποιοι δεν ήρθαν ποτέ στιν οθόνες του Nintendo Switch μας.
Τέτοιο παράδειγμα αποτελεί μία φυλή μικροσκοπικών ανθρώπων την οποία ο Link θα μπορούσε να επισκεφθεί στο χωριό τους. Εκεί θα είχε την δυνατότητα να μικρύνει σε μέγεθος τον εαυτό του και να ζήσει διαφόρων ειδών εμπειρίες και συναναστροφές με τους λιλιπούτειους κατοίκους. Αυτό μας θυμίζει λιγάκι το gameplay του The Legend of Zelda: The Minish Cap. Δυστυχώς η φυλή αυτή δεν προστέθηκε τελικά, γιατί τα ανθρωπάκια θα ζούσαν στην σκιά πιο δυναμικών και επιβλητικών ηρώων που υπάρχουν ήδη στο παιχνίδι.
Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν πόσα πολλά μυστικά κρύβονται πίσω από την δημιουργία των παιχνιδιών. Και πόσο μάλλον τέτοιων θρυλικών και εκπληκτικών παιχνιδιών. Ευτυχώς η Nintendo που αγαπάει το κοινό της, μας αποκαλύπτει πολλά από αυτά.
Μέινετε συντονισμένοι στους nintenders.gr και ανακαλύψτε και άλλα μυστικά σχετικά με το The Legend of Zelda.