Monster Hunter Stories 2 – Nintendo Switch Review
Ιστορία
Στο Monster Hunter Stories 2, αναλαμβάνετε τον ρόλο ενός αναβάτη, ενός από τους πολλούς που ζουν σε ειρηνική συνύπαρξη με τέρατα δημιουργώντας δεσμούς συνεργασίας μαζί τους.
Ως εγγονός του διάσημου αναβάτη με το όνομα Red, προσπαθείτε να βρείτε τον δικό σας δρόμο ως αναβάτης ενώ προσπαθείτε να καταλάβετε γιατί τα τέρατα ξαφνικά εξαγριώνονται και τα Rathalos, οι φύλακες του ταπεινού χωριού σας και του νησιού του, όλα έφυγαν για μέρη άγνωστα.
Ενώ ψάχνεις τον Red και απαντήσεις, συναντάς ένα κορίτσι, την Ena. Μαζί κουβαλάει ένα αυγό που μέλλει να γίνει δικό σου. Από μέσα βγαίνει ένα Rathas με μικρά φτερά. Ο θρύλος λέει ότι όταν το Rathas ανοίξει τα φτερά του, θα έρθει το τέλος του κόσμου. Είναι όμως αυτή η αλήθεια?
Μια περιπέτεια ξεκινά γεμάτη φίλους και εχθρούς αλλά και κρυμμένα μυστικά.
Η ιστορία έχει αρκετό ενδιαφέρον. Υπάρχει πληθώρα χαρακτήρων, που κάποιες φορές είναι αρνητικό, γιατί δυσκολεύεσαι στην αρχή να τους θυμηθείς. Δώσανε όμως τρομερή ποικιλία στην μάχη και στην στρατηγική ως συνεργάτες σου και αυτό λέει πολλά για την εμπειρία που θα λάβεις. Πολύ ενδιαφέρον είχαν οι συναντήσεις των Hunters με τους Riders και οι διαφορά αντιλήψεων τους. Θα ήθελα λίγο πιο βάθος στην ιστορία αλλά το gameplay σήκωσε το βάρος του τίτλου.
Ξεκινάμε;
Το MHS2 διαθέτει έναν μεγάλο χάρτη να εξερευνήσετε με πολλές περιοχές και dungeons. Παρ’ ότι είναι στο Monster Hunter franchise τα Stories ανήκουν σε διαφορετικό genre. Παρ’ όλα αυτά βλέπουμε μια παρόμοια συνταγή με το Monster Hunter Rise: ένα μεγάλο solo/story κομμάτι που μπορεί να συνεχιστεί και μετά την ολοκλήρωση της ιστορίας με το γνωστό κομμάτι ατελείωτου grinding. Θα χρειαστείτε άνετα 50-60 ώρες για την κεντρική ιστορία και να ξεκλειδώσετε το post game content.
Το παιχνίδι είναι πανέμορφο και το απόλαυσα. Παρά το γεγονός ότι είμαι handheld gamer έπαιξα μόνο τις πρώτες 10 ώρες έτσι μέχρι που απόλαυσα την υπόλοιπη περιπέτεια σε μεγάλη τηλεόραση. Προσωπικά δεν εντόπισα τεχνικά προβλήματα. Γίνονται αναφορές οτι σε handheld υπάρχουν θέματα performance τα οποία είπε η εταιρία ότι θα διορθώσει σύντομα με patch. Το μόνο που εντόπισα σε συγκεκριμένο τέρας όταν το καβαλάω να υπάρχει ένα κενό κάτω από τα φτερά. Εκεί που είδα το παιχνίδι να δείχνει ότι ζορίζεται ήταν στα cutscenes.
Στην τελική μάχη, ειδικά εκεί που παρεμβάλλονται της μάχης, η μετάβαση δεν είναι ομαλή και αυτό είναι αισθητό. Υπάρχει ένα κενό 2-3 δευτερολέπτων μαύρης οθόνης πριν παίξει η σκηνή που με τρόμαξαν ότι κάτι έπαθε. Στις σκηνές αυτές χρησιμοποιείτε το μοντέλο του χαρακτήρα σου όπως τον έχεις διαμορφώσει.
Δημιουργείται θέμα ενίοτε με αυτό καθώς φορούσα για καιρό μια Diablos armor όπου βγαίνουν δύο κέρατα από τους ώμους του ήρωα μού, που σε cutscene μου έκοψαν την θέα. Να τονίσω ότι όλα αυτά δεν μου χάλασαν την εμπειρία του παιχνιδιού απλά μου χάλασαν προς στιγμήν το immersion.
Πέτρα – Ψαλίδι – Χαρτί
Κάθε φορά που επιλέγετε μια επίθεση ή Δεξιότητα, πρέπει να ορίσετε ποιον τύπο επίθεσης θέλετε να εκτελέσετε: Ισχύς, Ταχύτητα ή Τεχνική.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, μπορείτε να επιλέξετε όποια επίθεση θέλετε για να βλάψετε τον εχθρό σας. Ωστόσο, όταν εσείς και ένας εχθρός στοχεύετε ο ένας τον άλλον, τότε ο τύπος επίθεσης που επιλέξατε έχει σημασία. Θα μάθετε πότε ένας εχθρός σας στοχεύει όταν δείτε μια έγχρωμη γραμμή που σας συνδέει και τους δύο.
Head to Head
Όταν εσείς και ένα τέρας στοχεύετε ο ένας τον άλλον, οι επιθέσεις σας θα ξεκινήσουν μια μάχη Head-to-Head . Ο νικητής μιας μάχης Head-to-Head επιλέγεται με βάση τον παραπάνω τροχό. Όταν κερδίσετε μια επίθεση Head-to-Head, θα κάνετε πολύ μεγαλύτερη ζημιά στον αντίπαλό σας και μόλις και μετά βίας θα σας βλάψει.
Όταν εσείς και το Monstie σας στοχεύσετε τον ίδιο εχθρό κατά την ίδια γύρα και επιλέγετε και οι δύο επιθέσεις που θα κερδίσουν μια μάχη Head-to-Head, θα πραγματοποιήσετε μια διπλή επίθεση . Μια διπλή επίθεση προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη ζημιά και ακυρώνει και την επίθεση του εχθρού σας.
Όσο μάχεστε με το τέρας σας, φορτίζεται την Kinship Stone σας που θα σας ξεκλειδώσει την επιλογή να το καβαλήσετε και να εξαπολύσετε μια ισχυρή επίθεση, μοναδική για κάθε τέρας.
Riding Skills
Καθώς εξερευνάτε τον κόσμο του Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin , θα αντιμετωπίσετε πολλά τέρατα, πόρους που μπορείτε να συλλέξετε για να φτιάξετε αντικείμενα ή να σφυρηλατήσετε πανοπλία και εργαλεία, καθώς και κρυμμένες περιοχές όπως κρησφύγετα και Everdens . Ευτυχώς, τα Monsties σας μπορούν να σας βοηθήσουν να τα βρείτε όλα.
Κάθε Monstie έχει μια μοναδική ικανότητα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να περιηγηθείτε στον ανοιχτό κόσμο ή να βρείτε πόρους και προορισμούς. Υπάρχουν 18 διαφορετικές ικανότητες.
Στην αρχή του παιχνιδιού, θα έχετε ένα Monstie που ονομάζεται Ranmar με την ικανότητα Jump. Άλλα Monsties, όπως το Kulu Ya-Ku, έχουν μια ικανότητα που τους επιτρέπει να αναζητούν αντικείμενα. Η δυνατότητα Nest Search αυτού του πλάσματος σάς επιτρέπει να εντοπίσετε τη θέση των των αυγών με το πάτημα ενός κουμπιού.
Αυγά και γονίδια
Το παιχνίδι είναι κατά βάση ένα Pokemon game στον κόσμο του Monster Hunter. Μόνο που εδώ κάποια στοιχεία όπως το breeding είναι πιο ουσιαστικά. Υπάρχουν σπηλιές με φωλιές και αυγά τα οποία εκκολάπτεις άμεσα σε κάθε πόλη. Κάθε τέρας έχει κάποια γονίδια που ορίζουν τις ενεργητικές και παθητικές του ικανότητες.
Με το Ritual of Channeling μπορείς να μεταφέρεις ένα γονίδιο από ένα τέρας σε ένα άλλο θυσιάζοντας το. Τα γονίδια τοποθετούνται σε ένα πλαίσιο 3×3 προσπαθώντας να κάνετε τριάδες από ίδιας κατηγορίας γονίδια με σκοπό να ενισχύσετε και την επίθεση του τέρατος. Ουσιαστικά αυτό δίνει άπειρες επιλογές να δώσετε στο τέρας σας ότι χαρακτηριστικά θέλετε!
Post-Game Content
Τα βασικά στοιχεία του franchise δεν αλλάζουν. Ένας τρόπος για να γίνεις πιο δυνατός είναι να κυνηγάς τέρατα, να συλλέξεις κομμάτια τους και να φτιάξεις πανοπλίες και όπλα. Είναι διαθέσιμα τα 8 από τα 14 διαφορετικού τύπου όπλα που έχει το Monster Hunter Rise. Επιπροσθέτως μαζεύεις αυγά που αντιστοιχούν σε διαφορετικά τέρατα, τα εκπαιδεύεις και τους κληροδοτείς τα καλύτερα γονίδια που θα μπορούσες.
Μετά την ολοκλήρωση της βασικής ιστορίας οι σπηλιές με τα αυγά ανεβαίνουν επίπεδο, το ίδιο και τα τέρατα που έχουν και φυσικά και τα κομμάτια που πρέπει να συλλέξεις από τα τέρατα για να φτιάξεις όπλα. Ενώ το βασικό παιχνίδι δεν είναι τρομερά δύσκολο, το post game content ανεβάζει επίπεδο σε όλο τον χάρτη, ξεκλειδώνει και καινούργια περιοχή, φυσικά υπάρχει διαθέσιμο το online κομμάτι του παιχνιδιού. Μπορείς να ψάξεις για αυγά με φίλους ή να δείτε ποιος είναι πιο δυνατός σε μάχη. Όπως και στο Rise το παιχνίδι θα συνεχίσει να λαμβάνει σε τακτά διαστήματα εξτρά υλικό.
Wings of…destruction?
Δυστυχώς αυτά είναι λίγα για να καλύψω τις επιλογές και τις δραστηριότητες που έχεις στο παιχνίδι, αλλά είναι τα πιο βασικά του στοιχεία. Έχει μία ωραία ιστορία με πολύ υλικό για να σε κρατήσει ώρες στα θετικά του, αλλά μπορεί επίσης να σου φανεί επαναλαμβανόμενο σε κάποια σημεία. To επίπεδο δυσκολίας δεν είναι πάρα πολύ μεγάλο για το βασικό παιχνίδι κάτι που αλλάζει πολύ μετά την ολοκλήρωση της ιστορίας.
Άμα αντιληφθείς πώς λειτουργεί ο μηχανισμός Ηeads to Ηeads και τον εκμεταλλευτείς, τότε οι μάχες θα γίνουν ακόμα πιο εύκολες και ίσως να μην ταιριάζει σε πιο hardcore παίκτες. Το σύστημα που θα βρείτε με τις τρεις καρδιές αρχίζει να βγάζει μεγάλο νόημα και να αποτελεί στρατηγικό κομμάτι των μαχών με άλλους χρήστες άρα και του online κομματιού.
Online
Μιλώντας για το online έχω να πω οτι ήταν καλό αλλά όχι αρκετό. Πρώτον ήταν από την ίδια εταιρεία των Monster Hunter Rise όπου το online είναι από τα πολύ δυνατά του σημεία και δεν είδα την ίδια αγάπη και σε αυτόν τον τίτλο. Δεύτερον δεδομένου το πόσο μοιάζει στα παιχνίδια Pokemon και της ποικιλίας στη δημιουργία τεράτων, νομίζω είναι μία χαμένη ευκαιρία από την Capcom να δημιουργήσει ένα μεγαλύτερο online κομμάτι γιατί όχι και ανταγωνιστικό.
Σύνοψη
Το παιχνίδι κρατάει την φιλοσοφία και την ρομαντικότητα του πρώτου τίτλου αλλά με λίγη δουλειά παραπάνω πιστεύω ότι θα ήταν ένας τίτλος μεγέθους Monster Hunter Rise και μία εναλλακτική πρόταση στο franchise που θα μπορούσε να κυκλοφορεί παράλληλα με το κεντρικό installment.
Ευχαριστούμε την CD Media, για την παραχώρηση του τίτλου.
- Demo Available
- Released: July 9, 2021
- Genre: Role-Playing, Adventure
- Number of players:
- Offline: 1
- Local Wireless: 1 – 4
- Online: 1 – 4
- Developer: Capcom
- Publisher: Capcom
- Download size: 13.6 GB
Μείνετε συντονισμένοι στους Nintenders για περισσότερα νέα γύρω από την αγαπημένη μας πλατφόρμα και τα παιχνίδια της!
Επισκεφτείτε την ομάδα μας στο Facebook ”Nintendo Switch GR”. Ελάτε να συζητήσετε τα πάντα μαζί με ακόμη 5000 Έλληνες για την αγαπημένη μας κονσόλα.