Metroid Prime Trilogy
Στις 6 Σεπτεμβρίου στο κανάλι Kiwi Talkz στο YouTube είδαμε τη συνέντευξη του Mike Wikan. O Mike Wikan είναι Game Designer που έχει εργαστεί σε τίτλους όπως το Duke Nukem, Donkey Kong και DOOM.
Είναι πολύ γνωστός επίσης, ως επικεφαλής σχεδιαστής στο Metroid Prime Trilogy κατά τη διάρκεια της θητείας του στη Retro Studios. Αυτήν τη στιγμή εργάζεστε ως Creative Director στην Booz Allen Hamilton.
Λίγα λόγια για το Metroid Prime Trilogy
Το Metroid Prime Trilogy είχε ανακοινωθεί τον Μάιο του 2009. Πρόκειται για έναν συνδυασμό first-person action-adventure παιχνιδιού που σχεδιάστηκε από τη Retro Studios και κυκλοφόρησε τελικά τον Αύγουστο του 2009 στο Wii.
Η τριλογία περιλαμβάνει τρία παιχνίδια από το franchise του Metroid: Metroid Prime, Metroid Prime 2 Echoes και Metroid Prime 3: Corruption.
Είχε πάρει αρκετά καλές κριτικές και επανακυκλοφόρησε ψηφιακά τον Ιανουάριο του 2015 στο Wii U.
Τα τελευταία 20 χρόνια η σειρά Metroid ουσιαστικά χωρίζεται σε δύο βασικούς πυλώνες. Τα 2D παιχνίδια αναπτύσσονται από τον Yoshio Sakamoto και τα Prime από τη Retro Studio και τον Kensuke Tanabe. Φυσικά, υπάρχει σύνδεση μεταξύ των δύο ομάδων.
Η Συνέντευξη…
Ο πρώην Lead Designer της Retro Studios, Mike Wikan αποκάλυψε ότι η Nintendo ήταν πολύ σχολαστική στην ανάπτυξη της τριλογίας. Έγιναν πολλές αλλαγές στον κώδικα του παιχνιδιού και η Nintendo συμμετείχε πολύ σε αυτή τη διαδικασία. Επίσης, αναφέρει ότι ζορίστηκαν πολύ και υπήρξαν στιγμές που δούλευε για 48 ώρες σερί με μία ώρα ύπνο.
Συγκεκριμένα αναφέρει:
” To tell you the seriousness that Nintendo takes with, they had gone through all of our text, all of our scans from all three games, and done a complete spreadsheet analysis on how it all fit together with the Metroid Prime universe in its current state. Every word. They sent us hundreds and hundreds and hundreds of edits and changes for all the text to make sure everything harmonized and worked in the Metroid universe. That’s the level of detail that they put into it. Probably 50-60% of the work we did on the Trilogy was changing those scan files.
Mike Wikan
Metroid Prime 1 it (crunch) was [a thing]. Metroid Prime 2 and 3 it was not. After Metroid Prime 1 we rarely crunched. We had a changing of leadership between Metroid Prime 1 and 2.
We had some crunch, but it wasn’t like the nine-month death march at the end of Prime 1. That was the worst.
I had two times when I was there 48 hours straight with one hour of sleep, and then a couple of 36-hour days. For the last nine months we were there pretty much 24/7 working on the game. “
Όλοι περιμένουμε πλέον τον νέο, 2D Metroid τίτλο, που θα κυκλοφορήσει σύντομα στο Nintendo Switch και θα συνεχίσει αυτήν την υπέροχη ιστορία.
Δείτε όλη τη συνέντευξη εδώ
Μείνετε συντονισμένοι στους Nintenders για περισσότερα νέα γύρω από την αγαπημένη μας πλατφόρμα και τα παιχνίδια της!
Επισκεφτείτε την ομάδα μας στο Facebook ”Nintendo Switch GR”. Ελάτε να συζητήσετε τα πάντα μαζί με ακόμη 5000 Έλληνες για την αγαπημένη μας κονσόλα.