Atelier Totori ~The Adventurer of Arland~ DX Review

Να ‘μαστε πάλι εδώ με ένα ακόμα παιχνίδι της Gust. Αυτή τη φορά θα ταξιδέψουμε στον κόσμο του Atelier Totori. Πρόκειται για το δεύτερο μέρος της τριλογίας Arland και συνέχεια του πολύ καλού Atelier Rorona. Ενώ το Rorona είχε κάποια θεματάκια, έρχεται το Totori να τα βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό.

H Totori είναι πλέον η μαθήτρια της Rorona και προσπαθεί να βρει τη χαμένη μητέρα της ενώ ταυτόχρονα βοηθάει το βασίλειο της Arland με την αλχημεία της . Όσοι έχετε παίξει το Rorona θα θυμάστε την αυστηρή δασκάλα αλχημείας της Rorona, Astrid. Η Rorona είναι τελείως διαφορετική ως δασκάλα και πολύ χαλαρή. Όταν κάνει την εμφάνισή της η Astrid στο παιχνίδι, της κάνει παράπονα καθώς πρέπει να συμπεριφέρεται πιο αυστηρά στους μαθητές της. Οι διάλογοι είναι πραγματικά αστείοι.

Τι κάνει λοιπόν το Totori τόσο ξεχωριστό? Ενώ στο Rorona έπρεπε να να δίνεις αναφορά κάθε τρίμηνο, στο Totori έχεις μία τελική αναφορά στα 3 χρόνια. Αυτό σε χαλαρώνει κάπως, καθώς δε νιώθεις το άγχος του χρόνου σε τόσο μεγάλο βαθμό. Βέβαια αυτό μπορεί να δώσει το αντίθετο αποτέλεσμα καθώς αν χαλαρώσεις πολύ, θα τα κάνεις θάλασσα. Μία άλλη παγίδα με το χρόνο είναι ότι πλέον τρώει χρόνο η συλλογή αντικειμένων (gather), καθώς και η μάχη, ενώ στο Rorona όχι. Κλασικά όλα τα υπόλοιπα τρώνε χρόνο, όπως η αλχημεία, η μεταφορά στον κόσμο και άλλα.

Σε όλη αυτή την περιπέτεια υπάρχει η Cordelia που θα σας δίνει αποστολές με πόντους, οι οποίες πρέπει να ολοκληρωθούν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Αυτές είναι οι κύριες αποστολές του παιχνιδιού που ανεβάζουν το Rank της Totori. Υπάρχουν και τα sidequest που αν τα ολοκληρώσεις κερδίζεις χρήματα ή και καλύτερη φιλία με χαρακτήρες του παιχνιδιού. Ένα αυξημένο επίπεδο φιλίας μπορεί να ξεκλειδώσει ειδικές κινήσεις χαρακτήρων, ή κάποιες συγκεκριμένες σκηνές και γενικά να βοηθήσουν στον τερματισμό. Υπόψη ότι το παιχνίδι έχει 12 διαφορετικούς τερματισμούς.

Το σύστημα αλχημείας είναι επικό! Πλέον αρχίζετε να κάνετε τα πάντα με αλχημεία όπως όπλα, οπλισμό, πανοπλίες, αντικείμενα επίθεσης, αντικείμενα βελτίωσης, αντικείμενα άμυνας και άλλα. Στην αλχημεία υπάρχει μία αλυσίδα αντικειμένων, μπορείτε να ξεκινήσετε από απλό ξύλο και να καταλήξετε σε ένα ελιξίριο μέσω ενός τόνικ. Γενικά είναι το ζουμί του παιχνιδιού. Μόνο που παίρνει χρόνο επίσης, δυστυχώς. Κάθε φορά που δημιουργείτε ένα αντικείμενο κοιτάζετε να έχει υψηλό quality καθώς και όσα Effect ή Traits μπορείτε. Τα Traits θα παίρνετε από τα αντικείμενα που μαζεύετε και τα χρησιμοποιείτε στη συνταγή. Τα Effects εξαρτώνται από την ποιότητα και τον τύπο του αντικειμένου που χρησιμοποιείτε. Θα σας ενημερώσει το σύστημα κατά τη διάρκεια της σύνθεσης αν το επιτυγχάνετε ή όχι.

Πάμε τώρα και σε ένα επίσης πολύ καλό κομμάτι, τη μάχη. Όλοι οι παίκτες έχουν την επιλογή Attack, Defense και Escape. Ο αλχημιστής έχει επί πλέον την επιλογή Item ενώ οι βοηθοί έχουν την επιλογή Skill. Όπως στα περισσότερα Atelier μόνο ο αλχημιστής χρησιμοποιεί items δυστυχώς. Πάμε στο βάθος τώρα…..ενώ στο Rorona ο κεντρικός χαρακτήρας είχε το Assist Gauge εδώ, το Assist Gauge το έχουν οι βοηθοί. Αυτό αυξάνεται κατά τη διάρκεια της μάχης κι έχει ως αποτέλεσμα να χρησιμοποιηθεί είτε ως άμυνα για να προστατέψει την Totori, είτε ως επίθεση με extra επιθέσεις όταν η Totori πετάει ένα αντικείμενο στον εχθρό. Οι μάχες γενικώς είναι δύσκολες και δεν αρκεί ένα υψηλό level.

Γενικά το παιχνίδι είναι πάρα πολύ όμορφο. Ένα παραδοσιακό turn based RPG με ένα πολύ δυνατό σύστημα Αλχημείας και με διάρκεια 15-20 ώρες περίπου. Το μεγάλο αρνητικό του είναι ο χρόνος που μειώνεται με ότι και αν κάνουμε και δε μας αφήνει να απολαύσουμε αυτό το αριστούργημα. Προσωπικά το τελείωσα μην καταφέροντας να ολοκληρώσω τους κυρίους στόχους. Πήγα να το ξανά ξεκινήσω από την αρχή αλλά κάπου αγχώθηκα πάλι. Αν είστε λάτρεις των RPG πρέπει να το παίξετε!

2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *