Θα δούμε τίτλους των PS5 και Xbox Series X στο Switch;
Στα τρία χρόνια της ζωής του, στο Nintendo Switch κυκλοφόρησαν αρκετοί τίτλοι οι οποίοι μεταφέρθηκαν από τα επεξεργαστικά πολύ δυνατότερα Xbox One και Playstation 4. Υπήρξαν πολλές εταιρίες που έκαναν θαύματα με τους διαθέσιμους πόρους μιας κονσόλας μικρότερης, ακόμη κι από το μέγεθος των ίδιων των σκληρών δίσκων των ανταγωνιστών της.
Μια από αυτές, η Virtuos δραστηριοποιήθηκε έντονα σε αυτόν τον τομέα και κατάφερε να εκμεταλλευτεί πλήρως το Nvidia Tegra X1, την καρδιά του Switch, μεταφέροντας τίτλους όπως, Final Fantasy X και ΧΙΙ: The Zodiac Age, L.A. Noire, Starlink: Battle for Atlas, Dark Souls Remastered, με τελευταίο το Spyro: Reignited Trilogy. Η εταιρία έχει αναλάβει και τη μεταφορά των The Outer Worlds, Bioshock: The Collection και XCOM 2 Collection, τα οποία αναμένονται σύντομα.
Η σελίδα Maxi-Geek, μίλησε με τον αντιπρόεδρο του τμήματος παιχνιδιών της Virtuos, Elijah Freeman, για τη διαδικασία που ακολουθούν σε αυτές τις μεταφορές, ο οποίος δήλωσε:
“Από το ξεκίνημα ενός project απαιτείται διεξοδική ανάλυση, ώστε να καταλάβουμε τα μέσα και τα έξω του παιχνιδιού. Αυτό συμβαίνει προτού εξετάσουμε οποιαδήποτε τεχνική λύση. Με αυτήν την προσέγγιση έχουμε τη δυνατότητα να ανταποκριθούμε στη δυσκολία και την πολυπλοκότητα του εκάστοτε project, ανεξάρτητα από το μέγεθός του”.
Όλα ξεκίνησαν με το port του The Elder Scrolls V: Skyrim που έδειξε το δρόμο στις απαρχές της κονσόλας της Nintendo. Ωστόσο η αποκάλυψη συνέβη με το port του DOOM, ένα τεχνικό θαύμα, το οποίο απέδειξε πραγματικά ότι η μικρή κονσόλα μπορεί να τρέξει πολύ ικανοποιητικά ΑΑΑ τίτλους. Λίγες μέρες μετά, η Virtuos κυκλοφόρησε το LA Noire, ενώ ένα χρόνο αργότερα, τα Dark Souls: Remastered και Starlink: Battle for Atlas.
“Kάθε παιχνίδι και project είναι μοναδικό και η ολιστική προσέγγιση δεν είναι επιλογή. Από την άλλη, όσον αφορά τη μεταφορά νέων ή πολύ πρόσφατων παιχνιδιών στο Switch, το πρόγραμμα καθορίζεται κατά παραγγελία. Για παράδειγμα, όταν δουλεύαμε στο Starlink: Battle for Atlas με την Ubisoft, τα assets ήταν καινούρια και στην ουσία δουλεύαμε παράλληλα με τις βασικές ομάδες ανάπτυξης. Ωστόσο με τα remasters, όπου μεταφέρουμε στο σήμερα αγαπημένα παλαιότερα παιχνίδια, υπάρχει μια πιο προσχεδιασμένη προσέγγιση”.
Γιατί όμως ο κόσμος ζητά τόσο έντονα τη μεταφορά των παιχνιδιών στο Switch; Η ευκολία λειτουργίας της, οι πολλές επιλογές παιξίματος – φορητά και στην τηλεόραση -, το γεγονός ότι μπορείς να παίξεις σε κυριολεκτικά ελάχιστα δευτερόλεπτα από το πάτημα ενός κουμπιού, όλα αυτά σίγουρα παίζουν ρόλο.
“Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι η καλύτερη έκδοση ενός παιχνιδιού στο Switch, ίσως δεν είναι ακριβώς όπως είναι το παιχνίδι στο Xbox One ή το PS4, αλλά έχει τη δυνατότητα να προσφέρει κάτι νέο”.
Πώς όμως θα συνεχίσει η Virtuos την ανάπτυξη νέων ports για το Switch από το 2020 και έπειτα και πώς η εταιρία θα ανταποκριθεί στην έλευση των κονσολών νέας γενιάς; Ο Elijah Freeman, ολοκληρώνοντας τη συνέντευξη δηλώνει:
“Πιστεύουμε ότι το 2020 θα είναι η χρονιά της ανάπτυξης επικεντρωμένης στο παιχνίδι, οπότε και οι παίκτες θα αναμένουν, ως κάτι καθιερωμένο πια, τη συνοχή της εμπειρίας (ανάμεσα στις διαφορετικές πλατφόρμες) για τα αγαπημένα τους παιχνίδια. Με το λανσάρισμα των νέων Xbox Series X και του Playstation 5 φέτος, οι developers πρέπει να σχεδιάσουν και να προγραμματίσουν έτσι ώστε η εμπειρία ενός παιχνιδιού να είναι σταθερή σε όλες τις πλατφόρμες. Στην Virtuos είμαστε γεμάτοι ταλέντο και έτοιμοι να βοηθήσουμε στο να μεταφέρουμε αυτά τα νέα παιχνίδια στο Nintendo Switch”.