Πρώτο ξανά το Nintendo Switch σε πωλήσεις τον Φεβρουάριο στην ΕΜΕΑΑ
Ανακοινώθηκαν από την Interactive Software Federation of Europe οι πωλήσεις videogames για την μήνα Φεβρουάριο στην περιοχή ΕΜΕΑΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ασία, Αυστραλία).
Πιο συγκεκριμένα, περισσότερα από 10 εκατομμύρια βιντεοπαιχνίδια πουλήθηκαν συνολικά τον Φεβρουάριο του 2020, σημειώνοντας πτώση 6,7% σε σχέση με την ίδια αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Η πλειοψηφία των πωλήσεων ήταν ψηφιακές και ανέρχονται σε ποσοστό 65% επί των συνόλου. Η πρώτη χώρα σε πωλήσεις ήταν το Ηνωμένο Βασίλειο, ακολουθούμενο από τη Γερμανία, ενώ τρίτη ήταν η Γαλλία. Το Playstation 4 κυριάρχησε σε συνολικές πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών με το 46% της αγοράς, ενώ το PC ήταν δεύτερο με 23,7%.
Η Nintendo δεν ανακοινώνει ψηφιακές πωλήσεις, οπότε όσον αφορά τα φυσικά αντίτυπα ήταν η No.1 εκδότρια για τον μήνα Φεβρουάριο, καταλαμβάνοντας το 18,8% του συνόλου των πωλήσεων.
Το Nintendo Switch ήταν η πιο επιτυχημένη κονσόλα του μήνα, σημειώνοντας μεγάλη διαφορά από το Playstation 4, ενώ, ανάμεσα στις δύο του εκδόσεις, η Neon πούλησε περισσότερο. Οι πωλήσεις του Nintendo Switch σημείωσαν ελαφρά αύξηση σε σχέση με πέρυσι, ενώ μεγάλη υπήρξε η πτώση για τις υπόλοιπες κονσόλες, ενόψει της κυκλοφορίας των Playstation 5 και Xbox Series X. Συνολικά στην περιοχή ΕΜΕΑΑ, τον Φεβρουάριο του 2020 πουλήθηκαν 257.819 κονσόλες, αποφέροντας 69,1 εκατομμύρια Ευρώ. Αυτό σημαίνει πτώση 25% τόσο στον αριθμό πωλήσεων, όσο και στα έσοδα σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Αναλυτικότερα, παραθέτουμε τα charts για την περίοδο 03/02/2020 – 01/03/2020:
Top 20 Φεβρουάριος 2020 – Φυσικά Αντίτυπα
Θέση | Τίτλος |
---|---|
1 | FIFA 20 |
2 | Grand Theft Auto V |
3 | Call of Duty: Modern Warfare |
4 | Mario Kart 8: Deluxe |
5 | Just Dance 2020 |
6 | Red Dead Redemption 2 |
7 | Luigi’s Mansion 3 |
8 | Minecraft: Nintendo Switch Edition |
9 | Dragon Ball Z: Kakarot |
10 | Star Wars Jedi: Fallen Order |
11 | Ring Fit Adventure |
12 | NBA 2K20 |
13 | Pokémon Sword |
14 | The Legend of Zelda: Breath of the Wild |
15 | New Super Mario Bros U Deluxe |
16 | Need for Speed: Heat |
17 | Mario & Sonic At The Olympic Games: Tokyo 2020 |
18 | The Witcher 3: Wild Hunt |
19 | Super Smash Bros Ultimate |
20 | Darksiders Genesis |
(Η λίστα φυσικών αντιτύπων περιλαμβάνει δεδομένα πωλήσεων παιχνιδιών σε Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Κάτω Χώρες, Νέα Ζηλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο)
Top 20 Φεβρουάριος 2020 – Φυσικά και Ψηφιακά Αντίτυπα
Θέση | Τίτλος |
---|---|
1 | Assassin’s Creed Unity |
2 | Grand Theft Auto V |
3 | FIFA 20 |
4 | Tom Clancy’s Rainbow Six Siege |
5 | Tom Clancy’s The Division 2 |
6 | Red Dead Redemption 2 |
7 | Call of Duty: Modern Warfare |
8 | Metro Exodus |
9 | NBA 2K20 |
10 | Dreams |
11 | Need for Speed: Heat |
12 | Star Wars Jedi: Fallen Order |
13 | South Park: The Fractured But Whole |
14 | Just Dance 2020 |
15 | Far Cry 5 |
16 | Dragon Ball Z: Kakarot |
17 | Days Gone/th> |
18 | Mario Kart 8: Deluxe* |
19 | Spider-Man |
20 | Uno |
* Δεδομένα για ψηφιακές πωλήσεις μη διαθέσιμα
Top 20 Φεβρουάριος 2020 – Ψηφιακά Αντίτυπα
Θέση | Τίτλος |
---|---|
1 | Assassin’s Creed Unity |
2 | Grand Theft Auto V |
3 | Tom Clancy’s Rainbow Six Siege |
4 | Tom Clancy’s The Division 2 |
5 | FIFA 20 |
6 | Metro Exodus |
7 | Red Dead Redemption 2 |
8 | South Park: The Fractured But Whole |
9 | Dreams |
10 | Days Gone |
11 | Uno |
12 | Far Cry 5 |
13 | NBA 2K20 |
14 | Spider-Man |
15 | EA Sports UFC 3 |
16 | Nier: Automata |
17 | Need for Speed: Heat |
18 | South Park: The Stick of Truth |
19 | The Crew 2 |
20 | Call of Duty: Modern Warfare |
(Τα δεδομένα ψηφιακών αντιτύπων περιλαμβάνουν παιχνίδια από συμμετέχουσες εταιρίες που κυκλοφορούν σε Steam, Xbox Live, PlayStation Network, Nintendo eShop. Οι συμμετέχουσες εταιρίες είναι οι Activision Blizzard, Bandai Namco, Capcom, Codemasters, Electronic Arts, Focus Home Interactive, Koch Media, Microsoft, Milestone, Paradox Interactive, Sega, Sony, Square Enix, Take-Two, Ubisoft και Warner Bros.)
(Τα δεδομένα ψηφιακών αντιτύπων περιλαμβάνουν πωλήσεις παιχνιδιών σε
Αυστραλία, Αυστρία, Μπαχρέιν, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κροατία, Κύπρο, Τσεχική Δημοκρατία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ισλανδία, Ινδία, Ινδονησία, Ιρλανδία, Ισραήλ, Ιταλία, Κουβέιτ, Λίβανο, Λουξεμβούργο, Μαλαισία, Μάλτα, Κάτω Χώρες, Νέα Ζηλανδία, Νορβηγία, Ομάν, Πολωνία, Πορτογαλία, Κατάρ, Δημοκρατία της Κορέας, Ρουμανία, Ρωσία, Σαουδική Αραβία, Σλοβακία, Σλοβενία, Νότια Αφρική, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ταϊβάν, Ταϊλάνδη, Τουρκία, Ουκρανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένο Βασίλειο.)