Η TurnMeUp μιλάει για το επιτυχημένο port του Borderlands στο Nintendo Switch
Όταν μιλάμε για εταιρείες που μεταφέρουν ports στο Nintendo Switch, στο μυαλό μας έρχονται συνήθως 3 ονόματα, οι Panic Button, Virtuos και η Saber Interactive.
Πλέον, έχει μπει στο παιχνίδι των ports ακόμη μία εταιρεία, η TurnMeUp Games, η οποία εργάστηκε με την 2K για το Borderlands Legendary Collection. Βέβαια, η εταιρεία είχε εργαστεί σε ένα άλλο port πριν το Borderlands, το Brothers: A Tale of Two Sons, ένα παιχνίδι που πρωτοκυκλοφόρησε το 2013 ενώ το Μάιο 2019 ήρθε και στο Nintendo Switch.
Το Nintendo Everything είχε την τύχη να μιλήσει με τους producer Louis Polak και executive producer Scott Cromie για τη μεταφορά αυτών των τίτλων στο Nintendo Switch και τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν. Είπαν λοιπόν ότι έχουν αναπτύξει μία τεχνολογία που τους επιτρέπει να φέρουν οποιοδήποτε παιχνίδι των Unreal 2.5 και Unreal 3 στο Switch και να τρέχει ομαλά. Αυτό συνέβη καθώς μετά την κυκλοφορία του Brothers: A Tale of Two Sons στο Switch, υπήρχαν ορισμένες εταιρείες που τους προσέγγισαν, μεταξύ άλλων και η 2K.
Υπενθυμίζουμε ότι τα Borderlands 1 και 2 τρέχουν με ανάλυση 1080p στο Switch ενώ 720p στο handheld mode. Αυτή η εξαιρετική ανάλυση σε συνδυασμό με τα 30 καρέ το δευτερόλεπτο σταθερά έκαναν το Borderlands ένα από τα καλύτερα ports του Switch. Παραδέχονται ωστόσο ότι για να σταθεροποιήσουν την απόδοση στα 30 fps χρειάστηκε μία φινέτσα.
Εδώ θα βρείτε τη λίστα με τα παιχνίδια της Unreal Engine 3 η οποία είναι αρκετά ενδιαφέρουσα με τίτλους όπως Batman: Arkham Knight, Injustice 2, Battleborn, Assassin’s Creed Chronicles, Mass Effect 3 και άλλα.
Διαβάστε τις δηλώσεις της εταιρείας παρακάτω:
As part of a recent interview with Nintendo Everything, producer Louis Polak and executive producer Scott Cromie revealed that Turn Me Up “developed proprietary tech that enables Unreal 2.5 – Unreal 3 titles to run natively on Switch.” Following the arrival of Brothers on Switch, the company “had quite a few publishers interested in leveraging it,” including 2K. Turn Me Up was able to move forward with its Borderlands ports after 2K was shown a prototype of Borderlands 1 “running on a Switch dev kit in a little less than a week”.
According to Polak and Cromie, “maintaining frame rate took some finesse to ensure it was constant in all types of scenarios without loss of visual fidelity.” They said that “certain particle/FX heavy character abilities posed the largest challenge but in the end we are extremely proud of how we were able to stay true to the original visual quality of both Borderlands: Game of the Year and Borderlands 2 while hitting a steady 30 fps.”